Army of Twos pengahantering fångad på film

Robot
Army of Twos pengahantering fångad på film
Medlem
Army of Twos pengahantering fångad på film

ooh.. uppgradera vapen

Inaktiv

Kommer man ha individuella pengar eller delar man som ett lag?

Inaktiv

Fick min kopia igar, grymt roligt spel och man slutar oroa sig for pengar efter 3-4 banor.

Inaktiv
Skrivet av christopher_swe:

Fick min kopia igar, grymt roligt spel och man slutar oroa sig for pengar efter 3-4 banor.

Till xbox360?

Inaktiv

Ska få min kopia i början av nästa vecka när jag vinner FZ tävlingen.

Inaktiv

Till PS3 - spelar Co-Op med en polare fran jobbet över nätet. Bor dock i Schweiz och inte i Sverige.

Medlem
Skrivet av christopher_swe:

Till PS3 - spelar Co-Op med en polare fran jobbet över nätet. Bor dock i Schweiz och inte i Sverige.

Om det inte är för mycket besvär, får man be om en mini-review? Är grymt nyfiken på spelet...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Inaktiv

Verkar som PS3 versionen släpps tidigare än xbox 360, konstigt...

Medlem

Army of Two heter det väll? xD

Medlem
Skrivet av Oneone:

Army of Two heter det väll? xD

Har det skrivits något annat?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

varför i hela fridens namn kommer det inte till PC?!

Inaktiv

För PC är dött.

KoP
Medlem
Skrivet av Oneone:

Army of Two heter det väll? xD

Syftar du på att dom skrivit 'Army of twos' i rubriken? Hade ju låtit konstigt om dom inte gjort det. Hade ju blivit 'Army of two pengahantering fångad på film'.. vilket låtar lite fel.

Medlem

äh spelet verkar inge bra :/

Medlem

Någon som vet någon affär i GBG (eller internetbutik) som har detta i lager? Vill inte vänta till den sjätte/sjunde,

KoP
Medlem
Skrivet av Petah:

Någon som vet någon affär i GBG (eller internetbutik) som har detta i lager? Vill inte vänta till den sjätte/sjunde,

Seriöst? Kan du inte vänta hela 4 dagar?

Inaktiv

Vill ha nu!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av Oneone:

Army of Two heter det väll? xD

"Army of Two's" ska det egentligen stå i rubriken.

Medlem

verkar riktigt ball skriver upp det på min vill ha lista


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Medlem
Skrivet av Eudoros:
Skrivet av Oneone:

Army of Two heter det väll? xD

"Army of Two's" ska det egentligen stå i rubriken.

nja, på engelska skulle det ha varit så. men eftersom det är svenska fz skriver på så är det inget fel i rubriken.

Inaktiv
Skrivet av beersgarden:
Skrivet av christopher_swe:

Till PS3 - spelar Co-Op med en polare fran jobbet över nätet. Bor dock i Schweiz och inte i Sverige.

Om det inte är för mycket besvär, får man be om en mini-review? Är grymt nyfiken på spelet...

Kontrolkanslan ar riktigt bra for att vara pa en konsol, det ar latt att sikta/röra pa sig och sixaxis anvands bara nar man hoppar fallskarm.. AI kan vara lite dum ibland och kor man sjalv sa kan din partner fasta i natt horn tills man ger honom nya order.

Spelet ar ratt latt nar man lart sig hur man hanterar "aggro" och efter ett tag gar man bara runt och plockar motstandarna.

Vart pengarna och lika roligt som Black var till kryssboxen.

Medlem

Ska köpa det till PS3 när det kommer. Jag och min kusin spelar många Co-op spel tillsammans.


signatur

lootskin@hotmail.com

Inaktiv

Bazil, precis vad jag planerar.

Verkar grymt kul med variationen av vapen!

1
Skriv svar