Färska pc-bilder från Assassin's Creed

Robot
Inaktiv
Färska pc-bilder från Assassin's Creed

Ett definitivt köp för mig, ska bli coolt att se om dom verkligen satt kontrollerna rätt på PC-versionen.

Medlem

Att skryta med att bilderna är tidiga känns mediokert då spelet redan släppts (illegalt) till PC.

Medlem
Skrivet av Paladia:

Att skryta med att bilderna är tidiga känns mediokert då spelet redan släppts (illegalt) till PC.

Man kan ju undra om du har alla hästarna i stallet med sådana kommentarer.

Medlem

Ser intressant ut , ett köp för att stödja Jade kanske ^^,

Medlem
Skrivet av Paladia:

Att skryta med att bilderna är tidiga känns mediokert då spelet redan släppts (illegalt) till PC.

lol xD smart comment.

Medlem
Skrivet av Paladia:

Att skryta med att bilderna är tidiga känns mediokert då spelet redan släppts (illegalt) till PC.

Den (illegala) versionen är inte så mycket att hänga i julgranen eftersom man inte kommer in i Jerusalem utan att spelet kraschar.

Vad som annars är glädjande är att det flyter så bra som det gör, trodde man inte med dom tidiga systemkraven som publicerades.

Kör E6400@2,93GHz, 4Gb Ram, 8800GTS 512 och det ser ut och flyter som en dröm <edit> DX10, Vista x64 </edit>.

Har lite svårt för kameravinklarna ibland bara.

Medlem
Skrivet av Vasco:

Ett definitivt köp för mig, ska bli coolt att se om dom verkligen satt kontrollerna rätt på PC-versionen.

Inofficiellt så kan jag säga att kontrollerna är bökiga i början, men man vänjer sig.
Mer säger jag inte.

Skrivet av zauii89:

Ser intressant ut , ett köp för att stödja Jade kanske ^^,

http://i9.photobucket.com/albums/a55/Pink_Bunny42/Buy_Jade__s...
OBS, NSFW!

Skribent

Vad fasiken menas med: "If you own a DX10 card running on a Vista system, the game will use the full capabilities of the board to optimize the performances of the 3D graphics. You'll be able to play the game at high resolutions with minimal impact on your framerate"

Vad menas egentligen? Låter mer som ett väldigt dåligt formulerat argument för att köra Assassins Creed på Vista.

Medlem

Sen när spelet kommer; tror ni på att köra med handkontroll (t.ex. den till 360:n) eller med tangentbord+mus?


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av zirkon:

Kör E6400@2,93GHz, 4Gb Ram, 8800GTS 512 och det ser ut och flyter som en dröm.

..sen är det ju knappast en billig dator du har iheller iofs..


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av bastard:

Vad fasiken menas med: "If you own a DX10 card running on a Vista system, the game will use the full capabilities of the board to optimize the performances of the 3D graphics. You'll be able to play the game at high resolutions with minimal impact on your framerate"

Vad menas egentligen? Låter mer som ett väldigt dåligt formulerat argument för att köra Assassins Creed på Vista.

Grafiken är densamma på xp och vista, det sägs bara flyta på bättre om man har vista.

Medlem
Skrivet av Niethrel:
Skrivet av Paladia:

Att skryta med att bilderna är tidiga känns mediokert då spelet redan släppts (illegalt) till PC.

Man kan ju undra om du har alla hästarna i stallet med sådana kommentarer.

+1


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

en kompis har det jag har spelat det det går hur lätt som helst med mus tangentbord kan jag säga:)


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av Paladia:

Att skryta med att bilderna är tidiga känns mediokert då spelet redan släppts (illegalt) till PC.

....och det har med saken? Bara för att den finns på kopia behöver inte det omedelbart betyda att alla här har laddat ner och spelat den. Fortfarande är det rätt relevant med att släppa screenshots - och det lär vara det efter spelet släpps i butikerna med.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Har hört att detta spel är ovanligt kort? Är det sant? För om spelet är kort kanske jag inte köper, vill ha lång och rolig story .

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:

Har hört att detta spel är ovanligt kort? Är det sant? För om spelet är kort kanske jag inte köper, vill ha lång och rolig story .

Spelet är långt men repetivt, men man har kul under tiden.

Medlem
Skrivet av Pliskin:
Skrivet av n0llk0ll0:

Har hört att detta spel är ovanligt kort? Är det sant? För om spelet är kort kanske jag inte köper, vill ha lång och rolig story .

Spelet är långt men repetivt, men man har kul under tiden.

Ah va bra Läste recensionen nyss, det verkar kul iaf

Medlem
Skrivet av Paladia:

Att skryta med att bilderna är tidiga känns mediokert då spelet redan släppts (illegalt) till PC.

Kan inte annat än att hålle med!

Varför visa bilder på nått som alla redan sett?

Medlem
Skrivet av Wassblad:
Skrivet av Paladia:

Att skryta med att bilderna är tidiga känns mediokert då spelet redan släppts (illegalt) till PC.

Kan inte annat än att hålle med!

Varför visa bilder på nått som alla redan sett?

Varför förutsätter du att alla redan har sett det du redan har sett? Människor runt om dig ser inte samma saker som dig, de tänker inte samma och de röstar inte på samma parti som dig. Flytta mittpunkten från dig själv ett tag och öppna ögonen.


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Inaktiv
Skrivet av beersgarden:

Sen när spelet kommer; tror ni på att köra med handkontroll (t.ex. den till 360:n) eller med tangentbord+mus?

Alla funktioner till PC-versionen kanske inte får plats på handkontrollen. Jag kör med det hederliga tangentbord+mus.

Medlem
Skrivet av Ghengis Khan:
Skrivet av Wassblad:
Skrivet av Paladia:

Att skryta med att bilderna är tidiga känns mediokert då spelet redan släppts (illegalt) till PC.

Kan inte annat än att hålle med!

Varför visa bilder på nått som alla redan sett?

Varför förutsätter du att alla redan har sett det du redan har sett? Människor runt om dig ser inte samma saker som dig, de tänker inte samma och de röstar inte på samma parti som dig. Flytta mittpunkten från dig själv ett tag och öppna ögonen.

Haha bra sagt kan inte annat än att hålla med.

Medlem

testade det med en Saitek P2900 Wireless Pad, funkar fin-fint, tror inte det saknas några funktioner...

Medlem
Skrivet av bastard:

Vad fasiken menas med: "If you own a DX10 card running on a Vista system, the game will use the full capabilities of the board to optimize the performances of the 3D graphics. You'll be able to play the game at high resolutions with minimal impact on your framerate"

Vad menas egentligen? Låter mer som ett väldigt dåligt formulerat argument för att köra Assassins Creed på Vista.

DX10 läget har exakt samma grafik som DX9 läget, men skillnaden är att det presterar bättre och ger mer fps.

Inaktiv
Skrivet av zirkon:
Skrivet av Paladia:

Att skryta med att bilderna är tidiga känns mediokert då spelet redan släppts (illegalt) till PC.

Den (illegala) versionen är inte så mycket att hänga i julgranen eftersom man inte kommer in i Jerusalem utan att spelet kraschar.

Vad som annars är glädjande är att det flyter så bra som det gör, trodde man inte med dom tidiga systemkraven som publicerades.

Kör E6400@2,93GHz, 4Gb Ram, 8800GTS 512 och det ser ut och flyter som en dröm <edit> DX10, Vista x64 </edit>.

Har lite svårt för kameravinklarna ibland bara.

Jo, men kommer en proper om typ 4a timmar

Medlem
Skrivet av Heat:
Skrivet av zirkon:
Skrivet av Paladia:

Att skryta med att bilderna är tidiga känns mediokert då spelet redan släppts (illegalt) till PC.

Den (illegala) versionen är inte så mycket att hänga i julgranen eftersom man inte kommer in i Jerusalem utan att spelet kraschar.

Vad som annars är glädjande är att det flyter så bra som det gör, trodde man inte med dom tidiga systemkraven som publicerades.

Kör E6400@2,93GHz, 4Gb Ram, 8800GTS 512 och det ser ut och flyter som en dröm <edit> DX10, Vista x64 </edit>.

Har lite svårt för kameravinklarna ibland bara.

Jo, men kommer en proper om typ 4a timmar

Inte konstigt att PC-spels marknden håller på och dör när man kan ladda hem en "crackad" version mer än en månad innan spelet släpps i affär.:down::down:


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Jag gillade detta skarpt till 360'n - vet inte om jag har nog kraft i mig för att plöja det på pc också men... vem vet, alla spel är ju bättre på PC imo så det kanske blir ännu roligare på PC.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Jag gillade verkligen "demot", helt klart ett köp när det kommer till pc.

Medlem
Skrivet av Ghengis Khan:
Skrivet av Wassblad:
Skrivet av Paladia:

Att skryta med att bilderna är tidiga känns mediokert då spelet redan släppts (illegalt) till PC.

Kan inte annat än att hålle med!

Varför visa bilder på nått som alla redan sett?

Varför förutsätter du att alla redan har sett det du redan har sett? Människor runt om dig ser inte samma saker som dig, de tänker inte samma och de röstar inte på samma parti som dig. Flytta mittpunkten från dig själv ett tag och öppna ögonen.

Sant, men jag vet att det flesta människor i min omgivning har både sett och spelat det. Sedan finns det ju en himmla massa bilder på nätet.

Men det klart, har man FZ som mittpunkt i sitt liv så kan ju gamla nyheter vara interessanta med. (Med det menar jag inte att FZ endast har gamla nyheter)

Kanske dags att flytta mittpunkten från FZ, öppna IE/FF och upptäcka internet?

Medlem

Din omgivning är inte det samma som hela svenska folket.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

12
Skriv svar