Viking: Battle For Asgard-trailer

Robot
Medlem
Viking: Battle For Asgard-trailer

Ser lite lockande ut och då det fått rätt fina recensioner på andra sidor så kanske man ska ta och köpa det. Aldrig fel med lite hjärndöd slakt


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv
Skrivet av LocSin:

Ser lite lockande ut och då det fått rätt fina recensioner på andra sidor så kanske man ska ta och köpa det. Aldrig fel med lite hjärndöd slakt

Själv tappade jag intresset efter att IGN och gamedaily
gett det rätt dåliga betyg. 6.5/10 respektive 6/10.

Säkert inte helt genomruttet, men jag hoppar.

Medlem

Jag håller verkligen med, det ser ut som hjärndöd slakt av allra bästa sort.

Inaktiv

helt ok spel faktiskt

Medlem

Kul trailerröst...Det verkar schysst men vet inte...Battle for Ass-guard!

Inaktiv

Läste också IGN's recension och blev besviken. Nu blir det till att vänta på en demo, kommer inte köpa det fullpris utan att ha testat.

Medlem

Sen när bryr man sig vad IGN ger för betyg och andra sidor för den delen? DÅ skulle man inte ha haft många spel i hylan. Jag längtar väldigt mycket efter det här spelet och Dark Sector.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Riktigt härligt spel.

Kan ingen göra ett Rune 2 istället:(


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

Sen när bryr man sig vad IGN ger för betyg och andra sidor för den delen? DÅ skulle man inte ha haft många spel i hylan. Jag längtar väldigt mycket efter det här spelet och Dark Sector.

Sen när ett spel kostar 550:- och man helst inte vill köpa grisen i säcken.

Medlem

Att man så blint litar på sidor som ger betyg, förstår jag inte. Jag har alltid varit en testare och bildar min egen uppfattning. Ingen kan ju beskriva för dig hur sallad smakar , eller hur färgen röd ser ut. Det är saker man måste uppleva.

Gör såhär istället; "Läs recensionen grundligt och avgör om de negativa som positiva stör eller gör dig glad. Endel negativa saker kan vara förödande för endel och helt enkelt okej för en annan. Men for the love of God... låt ingen beskriva något åt er som formar hela erat tycke, upplev det istället. (inom rimliga gränser.) Använd en recension som en guide/lykta/mimers brunn.


signatur

"Danger gleams like sunshine to a brave man's eyes" - Euripides

Inaktiv

Du har nog missförstått. Recensioner är en guide, inget jag litar blint på. Men om flera sajter ger spelet låga betyg så betyder det någonting, och för mig innebär det att vara mer försiktig.

Som du kanske såg så sa jag att jag kanske inte köper spelet direkt utan gärna testar en demo först istället. Om det inte kommer en demo så väntar jag till senare, jag behöver inte spela spel direkt när de släpps.

T.ex. så köpte jag Conan för lågpris förut, och jag älskar spelet trots att det inte fick speciellt bra recensioner.

Det fanns ett par som gav spelet högre betyg så vi får se.
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/942960.asp?q=viking

Medlem

nån som vet om det kommer nått demo, tveksam om det e värt att köpa :/


signatur

La la la lag!

Inaktiv

Här finns det långa högkvalitets (720p) gameplay filmer från Viking som kan ge en liten insikt i gameplay och grafik/ljud:
http://www.gamersyde.com/news_6196.html

Såg riktigt snyggt ut!

1
Skriv svar