Valve: E3-avslöjandet är inte Episode 3

Robot
Medlem
Valve: E3-avslöjandet är inte Episode 3

Half-Life 3

Medlem

Det är HL2EP3 men inte? ...... - HALF-LIFE 3!?

Medlem

signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Inaktiv

"Dementin" säger egentligen ingenting och kan som bece säger handla om HL3. Nytt från Half-Life universumet hade varit riktigt underbart.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

what be up med alla dessa fantasier om "trädgårdssimulatorer? ;o

Medlem
Skrivet av bece:

Half-Life 3

QFT!!


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Medlem
Skrivet av Harpa:

Nu blev jag riktigt taggad! Om det är fejk så blir jag tyvärr nödgad att äta upphovsmannens lever tillsammans med favabönor och en god Chianti.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av zyr0k:
Skrivet av Harpa:

Nu blev jag riktigt taggad! Om det är fejk så blir jag tyvärr nödgad att äta upphovsmannens lever tillsammans med favabönor och en god Chianti.

+1

Medlem

Hoppas det är en ordentlig överraskning nu då och inte typ Team Fortress 3...

Medlem

Det bästa av allt är dock Source 2, vilket betyder en massa härliga motor-förbättringar och en ny våg av spel.
Fast jag hoppas på att det som kommer fram först är Half-Life 3!

Medlem

Förmodligen är överraskning den att de lägger ner HL som det ser ut nu och startar om serien mera konsolanpassad med konsolgrafik, multiplatformsstöd och mer häftig story! Med Trophys och andra helballa saker!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:

Förmodligen är överraskning den att de lägger ner HL som det ser ut nu och startar om serien mera konsolanpassad med konsolgrafik, multiplatformsstöd och mer häftig story! Med Trophys och andra helballa saker!

/me får hjärtinfarkt.

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:

Förmodligen är överraskning den att de lägger ner HL som det ser ut nu och startar om serien mera konsolanpassad med konsolgrafik, multiplatformsstöd och mer häftig story! Med Trophys och andra helballa saker!

*Mår illa*

Medlem

tror fan dom ska presentera en ny motor

Medlem

Ny motor och något mindre för att representera motorn, eller allmän uppvisning av dess funktionaliteter och hur den skiljer sig från första Source. Sedan lanseras Source 2 ihop med Half-Life 3 där de gått ifrån episodnamngivelsen.
Förhoppningsvis lyckas de sälja motorn lite bättre den här gången så att fler spelutvecklare köper licens för att använda Source. Och Steam.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Med tanke på att Counter-Strike Source uppdateras med lite bättre grafik och att steamunpowereds bild på Source2 så känns det verkligen som att dom kommer presentera en ny source motor


signatur

Wai

Gordon har lagt sig...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

det är inte så att det är L4D 3 som kommer då

Medlem

Om det inte är ett half life så är det ett stort fail D:
Source motor kan ju vara nice men känns ändå dumt om dom inte säger nåt om hf3
varför ska valve sega ner saker så D:

jag klagar för mycket xD

Inaktiv

Och Gabe har aldrig trollat Valve fans, aldriiig! Sen verkar det ju vara skitsmart att faktist säga vad som är och inte är med i överraskningen, seriöst. Men, kan det vara så att.... Dom faktist inte gör det?! Just saying.

Medlem

Source 2 lär knappast visas innan Half Life 3. Och HL3 lär knappast visas innan HL2:E3.

Medlem

"I oughta break a broom handle in your ass!"

Ge oss duke nukem ffs!

Medlem
Skrivet av TMO_KOTOR:

Source 2 lär knappast visas innan Half Life 3. Och HL3 lär knappast visas innan HL2:E3.

Inte nödvändigtvis. Slutet på HL2:Episode 2 (till skillnad från det i Episode 1) passar utmärkt till att följas upp av Half Life 3.

Själv hade jag dock hellre sett spelserien dö ut då HL, HL2, HL2E1 och HL2E2 aldrig var mer än mediokra (och lika ointressanta alla fyra).

Inaktiv
Skrivet av kebbe:
Skrivet av TMO_KOTOR:

Source 2 lär knappast visas innan Half Life 3. Och HL3 lär knappast visas innan HL2:E3.

Inte nödvändigtvis. Slutet på HL2:Episode 2 (till skillnad från det i Episode 1) passar utmärkt till att följas upp av Half Life 3.

Själv hade jag dock hellre sett spelserien dö ut då HL, HL2, HL2E1 och HL2E2 aldrig var mer än mediokra (och lika ointressanta alla fyra).

Hahaha, du är aldrig nöjd du. =P

Men du har rätt om slutet på Episode 2.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Jag hade hoppats på Source motorn lite till, vill inte att dom ska stressa fram ett HL3, Source motorn håller faktiskt lite grann fortfarande. För varje gång ett nytt Half Life kommer så är det en jevla massa grejjer som medföljer, och det kan väl inte vara dags för det redan, eller? Glöm inte bort att hl2 visades grymt mycket innan det släpptes. Det visades, var det 2 eller 3 olika E3 mässor.

Medlem

Nej inte Duke!! =(
Vill mycket hellre spela Half-Life av någon version.

Skönt att se att något händer hos Valve iaf. Tycker det har varit tyst ganska länge ändå

Medlem

Me wants : (


signatur

I'm having noobs for breakfast

Medlem

finns enligt mig ingenting som står högre upp på listan än Half-Life 3, varken Portal 2, DNF, L4D 3, som fortfarande är väldigt intressanta. Skulle döda för HL3 !

1
Skriv svar