NASCAR 09 premiärfilmat

Robot
Medlem
NASCAR 09 premiärfilmat

Ojoj, jänkare. Enda Nascar spelet jag har spelat och tyckt om var 01.

Medlem

Det är såå roligt att svänga vänster!

Medlem

vad heter låten?

Medlem
Medlem
Skrivet av Light:

vad heter låten?

Too Much Too Young Too Fast - Airbourne

står i credits ;P

Medlem

ea skit zomg, de kan väl göra något revolutionerade med serien som de gjorde med NHL 360.

Medlem

Sjukt enformigt D;


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Årets tråkigaste bilspel?

Inaktiv
Skrivet av zauii89:

ea skit zomg, de kan väl göra något revolutionerade med serien som de gjorde med NHL 360.

det spelet har jag aldrig testat vilket år e det ifrån?

Medlem

mer action än formel 1 iaf.

men nej, enda som jag spelat och gillat var nascar racing 2003 och det är en simulator och inte ett arkadspel.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Dom som tittar på sånt här (och spelar det) måste vara rejält uttråkade. För hur kul är det att köra runt i cirklar i flera timmar i sträck?

Medlem
Skrivet av Soulless:

mer action än formel 1 iaf.

men nej, enda som jag spelat och gillat var nascar racing 2003 och det är en simulator och inte ett arkadspel.

Lätt inte. Är mer kurvor i formel 1 ist för att köra runt, runt runt runt runt runt runt runt i en enda lång vänstersväng.

Medlem

Förmodligen hur kul som helst om man förstår taktiken och finesserna med sporten. Jag tror inte den hade varit så stor annars.

Det är precis som med amerikansk fotboll. För många svenskar framstår den som tråkig och seg "öhh jag fattar inget alls!" MEN, när man väl lärt sig taktiken och reglerna så är det den mest taktiska och spännande sporten som finns. Rejält intensiv och mer sportslig än många andra sporter likaså

Jag själv begriper inte Nascar ännu men om jag satte mig in det och läst om regler, depåstopp och körtaktik så är det säkert en grym bilsport.

Medlem
Skrivet av Fargo:
Skrivet av Soulless:

mer action än formel 1 iaf.

men nej, enda som jag spelat och gillat var nascar racing 2003 och det är en simulator och inte ett arkadspel.

Lätt inte. Är mer kurvor i formel 1 ist för att köra runt, runt runt runt runt runt runt runt i en enda lång vänstersväng.

runt runt runt i vänstersväng millimetrar från bilar runtomkring i 300km/h med massor av omkärningar, sladdar, krascher, manövrar samt några av de råaste och brutalaste depåstoppen någonsin. Hammare och kofot är underskattat!
Ingen motorsport där vinddrag och aerodynamik är så viktig.

Men jag är inte direkt någon nascar fantast men jag föredrar det före formel1 alla gånger. Mer av en rallyfantast om jag ska va ärlig.

Som carolus säger, om man försöker sätta sig in i det så kan man nog uppskatta det mer.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Har varit på en hel del NASCAR-tävlingar och det är så jävla underbart. Allt från då man hör "gentlemen, start your engines" från högtalarna till dom mest extrema krascherna inom motorsport.

Spelet däremot intresserar mig inte, pallar inte o sitta o köra runt runt hela tiden

Redaktör

#Papyrus Nascar-lir från tidigt 2000-tal var grymt bra. Alla diggar förstås inte att köra rundbana, men när man väl snöat in på det är det löjligt kul - precisionsjakt.

För övrigt är Indianapolis 500 till Amigan ett av de spel jag nött mest. Gruvligt svårt (körde med mus), gruvligt kul.

Edit: kolla in den snajtsiga lacken!


signatur
KoP
Medlem
Skrivet av Tompa:

För övrigt är Indianapolis 500 till Amigan ett av de spel jag nött mest. Gruvligt svårt (körde med mus), gruvligt kul.

+ att det var väl ett av dom första racingspelen med replay funktion? Mycket kul hade man.

1
Skriv svar