Japanska Operation Darkness filmat

Robot
Inaktiv
Japanska Operation Darkness filmat

Ser... annorlunda ut. kanske är skojj.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

cooolt, älskar att 360 får mycket kärlek gällande Jrpg... Min 360 och ps2a kompleterar varandra helt underbart.

Medlem

Anime... i mitt WWII?? Hahaha YES!

Medlem

Ser skumt ut,, men jag kommer nog prova, och är det roligt så blir det nog månadens köp för min del

Medlem

Har spelet enns fått en europeisk publisher än, Atlus släpper ej spel i Europa. Inte för att det berör mig då min Xbox 360 är en NTSC konsoll men endå?

Medlem

^- Stor chans att det är regionsfritt som med typ 90% av alla titlar, om de inte kommer från slämmiga EA vill säga.

Medlem

Skulle gärna vilja testa detta spel, allt ser underbart förutom att grafiken inte är den bästa.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- Stor chans att det är regionsfritt som med typ 90% av alla titlar, om de inte kommer från slämmiga EA vill säga.

Väldigt få titlar är regions fri, runt 10% inte 90% Tyvärr.

Medlem

Det här spelet är på To Do listan.


signatur

Tyckte det såg riktigt kakka ut faktiskt...


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Känner på mig att detta icke blir regionsfritt, men hoppas jag har fel

Medlem

Efter har sett denna filmen: http://www.gametrailers.com/player/32774.html så skippar jag nog detta spelet rätt stenhårt

1
Skriv svar