Gameplay-film från Bionic Commando Rearmed

Robot
Inaktiv
Gameplay-film från Bionic Commando Rearmed

I början verkade det vara väldigt tråkigt, fast bossen i slutet verkade vara sjukt svår ifall man inte vet hur/var han skjuter. Gillade humorn också

Medlem

Den som spelade var ju inte direkt kass.
Jag minns spelet som ohyggligt svårt på NES.

Den nya versionen ser superläcker. Man har behållit känslan men förbättrat sminket rejält.

Medlem
Skrivet av danne_93_:

I början verkade det vara väldigt tråkigt, fast bossen i slutet verkade vara sjukt svår ifall man inte vet hur/var han skjuter. Gillade humorn också

Det är ju riktigt enkelt veta vart bossen skjuter. Är man uppmärksam så ser man det låter till och "blinkar" på de positioner som skotten kommer ifrån sen.. och sedan så skjuter bossen skotten därifrån i samma ordning. Lätt som en plätt

Medlem

Ser rätt läckert ut.

Medlem

Jag kanske är lite contra-skadad men tycker det ser lite segt ut? Var originalet så här segt? (aldrig spelat det)

Inaktiv
Skrivet av fiend:
Skrivet av danne_93_:

I början verkade det vara väldigt tråkigt, fast bossen i slutet verkade vara sjukt svår ifall man inte vet hur/var han skjuter. Gillade humorn också

Det är ju riktigt enkelt veta vart bossen skjuter. Är man uppmärksam så ser man det låter till och "blinkar" på de positioner som skotten kommer ifrån sen.. och sedan så skjuter bossen skotten därifrån i samma ordning. Lätt som en plätt

Hmm... Ja, nu när jag kollar lite mer noga så ser jag att det blinkar... Fast tycker ändå att det verkade lite segt i början... :\

1
Skriv svar