FZ Poll: Kommer du att köpa GTA 4?

Robot
Medlem
FZ Poll: Kommer du att köpa GTA 4?

Alla som har en 360 eller Ps3 borde verkligen köpa spelet, jag tippar på att de kommer bli årets spel, med spel som Alan Wake, Killzone 2, Recistanse 2 LBP tätt bakom sej hoppas verkligen att de släpps på Pc oxå så verkligen alla kan ta del av spelet ...

Medlem

Att fråga detta på en gaminghemsida är som att fråga på en mathemsida om Pannkakor är goda! XD

EDIT: Och ja, jag har förbeställt spelet

Medlem

Våran lokala spelbutik fick bara in två special edition till vardera konsoll så jag hade turen o fick en av dem till 360 så blir väl att man plockar upp det i natt då de har nattöppet


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Bokat o klart, samt satt larm på brevlådan utanför huset så jag vaknar när postis dyker förbi på tisdag.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Meh, halvtaskiga alternativ man kan välja på då...
Svarade ja, till 360, för att det lutar mer åt att jag ska köpa det.
Hade dock varit glad om de hade lagt till ett ''Kanske'' alternativ, då jag antagligen är den enda som inte är sönderhypad av det


signatur

Heroes may not be braver than everyone else. They're just brave five minutes longer.

Medlem

Här kommer samlas 47 kommentarer.

Medlem

Jepps, absolut. Har förhandsbokat till krysslådan sedan en månad tillbaka.


signatur

Bengebolle

Inaktiv

Ska köpa krysslåda efter sommarn, blir detta lir + halo nog.


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem

Betraktar det som köpt, förbokningen till ps3 har legat rätt länge.

Medlem

tss mafia 2 = game of the year

Medlem

Snarare Deceniets bästa spel, Do Believe The Hype !
----------
IGN: 10

IGN UK: 10

ComputerAndVideoGames: 9.5/10

GamesRadar: 10

EuroGamer: 10

TeamXbox: 10

1UP: 10 (A+)

GameRevolver: 10

Gametrailers: 9.8

PowerUnlimited: 100

OXM UK: 10

OPM UK: 10

Xbox 360 World: 98%

OXM US : 9.5

PSM France: 20/20

PlayStation World Magazine: 10/10

Playstation World UK: 10/10

OPM AUS: 10/10

EGM: 98% (A+ A+ A)

Empire: 5/5

FHM UK: 5/5

Daily Mail: 5/5

Zoo: 5/5

Medlem

Lätt ett köp till 360 när man får pengar


signatur

B lup

Medlem

Inget "Ja, till PS3 och PC."-alternativ?

Men jo, har haft det bokat till min PS3 ett tag också. PC-versionen kommer jag absolut också köpa

Medlem

GameReactor.se 10/10
Loading.se 10/10

Medlem

Stackars dem ointresserade, missar ett av världens genom tidernas bästa spel.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Hade jag haft ps3 så skulle jag skaffa det omedelbums, men tyvärr så får jag vänta till oktober då det släpps till PC.
GTA spelen är en av de få spelserier som går utmärkt att spela på både playstation och pc.

Medlem

Såklart man ska köpa det


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Förbokat på Webhallen sedan augusti förra året. Skickades imorse <3
Till 360. Naturligtvis, då det är den enda av de två konsolerna som det släpps på som jag äger.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem
Skrivet av Keasar:

Stackars dem ointresserade, missar ett av världens genom tidernas bästa spel.

Eh, om någon är intresserad av att spela rollspel, strategispel, golfspel, pusselspel eller vad som helst utom fria actionspel, så är det rätt solklart att de inte skulle tycka det är tidernas bästa spel.

Eller tror du att någon som tycker GTA3 är riktigt trist skulle gilla GTA4?

Medlem

Yeah! Blir att bosätta sig framför tv.n och 360in till helgen


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

Tror ni att jag bara kan strosa in på EB Games imorgon och köpa det? Eller bör det vara slutbokat?

Flakmonkey

Blir att lira på Playstation 3... mycket för att min 360 är paj just nu och jag inte orkat skicka den till Tyskland ännu ^^ Sen så har ju de flesta polarna PS3 så är ju kul att kunna lira med dem också... Ska till och med vara så nördig att jag går på midnattssläppet på webhallen

Skrivet av Pliskin:

Hade jag haft ps3 så skulle jag skaffa det omedelbums, men tyvärr så får jag vänta till oktober då det släpps till PC.

Vem har sagt att det släpps till PC i oktober? Eller till PC överhuvudtaget.

Inaktiv

Har bokat det till Playstation 3!

Medlem

Ja, till Playstation 3

Medlem

Man ska köpa den såklart och det är biligast på Elgiganten där det kostar 399 kr till och med 4/5.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Mys att man har hela veckan ledigt, på riktigt. (och ja, köpa till 360. Eller ja, redan köpt. Betalt alla mina kopior av spelet redan, ska bara hämtas.)

Skrivet av Hero_Swe:

Att fråga detta på en gaminghemsida är som att fråga på en mathemsida om Pannkakor är goda! XD

Hur tänker du då? Alla gillar inte pannkakor, särskillt inte på mathemsidor..

Medlem
Skrivet av Jokkocze:

Mys att man har hela veckan ledigt, på riktigt. (och ja, köpa till 360. Eller ja, redan köpt. Betalt alla mina kopior av spelet redan, ska bara hämtas.)

Skrivet av Hero_Swe:

Att fråga detta på en gaminghemsida är som att fråga på en mathemsida om Pannkakor är goda! XD

Hur tänker du då? Alla gillar inte pannkakor, särskillt inte på mathemsidor..

Han kanske menar, smaken är som baken.

Medlem

Är inte ointresserad men har varken PS3 eller 360 och gillar inte styrningen av GTA på PC (portingssjuka).


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Totalt ointresserad. Konceptet verkar fånigt och segt som en gammal dassig actionfilm.

Skriv svar