En introduktion till Bad Company

Robot
Medlem
En introduktion till Bad Company

Såg den här häromdagen; jäkligt skön, får lite "12 fördömda män" -vibbar av det:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Roliga trailers, hoppas på att spelet är bra så blir det nog ett köp när det släpps

Medlem

Spännande Blir ett köp!

Laddade ner filmen från FZ-filarkiv för jag vill se i större format.. Ljudet funkade inte i VLC :/ och i WMP funka de inte ens att visa filmen.. Fick köra det i Quicktime
FZ kanske ska ta o kolla upp det problemet?

Redaktör
Skrivet av corporaln0ll:

Spännande Blir ett köp!

Laddade ner filmen från FZ-filarkiv för jag vill se i större format.. Ljudet funkade inte i VLC :/ och i WMP funka de inte ens att visa filmen.. Fick köra det i Quicktime
FZ kanske ska ta o kolla upp det problemet?

Vi kan inte göra nåt åt problem med ljud och sånt i orginalfilmerna - det är inte vi som gör dem.


signatur
Medlem

om du fick köra den i quicktime så är det nog inte i varken .wmv och vet inte om vlc stödjer quicktime.


signatur

P.L.U.R

Medlem

VLC stödjer quicktime i vanliga fall, men jag fick samma problem som dig - alltså inget ljud, synd. Och jag tänker då inte installera quicktime för då kan man lika gärna dra en format på burken sen ><


signatur

Spelburk: Rampage Formula, 8GB Dominator PC8500, Q5500@3.8GHz, GTX295, 5TB HDD, 22" Samsung, Xonar D2X. [Lian Li A71B]

ptr
Medlem
Skrivet av snurrah:

VLC stödjer quicktime i vanliga fall, men jag fick samma problem som dig - alltså inget ljud, synd. Och jag tänker då inte installera quicktime för då kan man lika gärna dra en format på burken sen ><

haha! så sant. Quicktime alternative codec är ju bra om man inte tycker om quicktime (vem gör det?)

Medlem

KMPlayer är det enda rätta alternativet.

Medlem

äh.. vad är det för fel på Quicktime? Har både det och iTunes och det funkar prima, bättre än alla wmv filer som släpps iaf.

Medlem

"His name is Hacker" omg så cheesy så man har ostbågar runt munnen!

Medlem

Tror det är nåt som strular med just VLC. Ljudet funkade inte hos mig heller även om andra MOV filmer har rullat utan problem.

Jaja, inte hela världen.


signatur
Medlem
Skrivet av Philip:

"His name is Hacker" omg så cheesy så man har ostbågar runt munnen!

Haha, Haggard, inte hacker, så du kan torka bort ostbågarna...hmm nu blev jag godissugen...

Medlem

Grym Video!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

nu fattar jag ingenting :S
det står: "Pre-order Battlefield Bad Company for early DEMO-access"
Jag har förhandsbokat Gold Edition. Så ifall man förhandsbokar, får man tidigare DEMO än om man inte har förhandsbokat?

Medlem
Skrivet av bladefinor:

nu fattar jag ingenting :S
det står: "Pre-order Battlefield Bad Company for early DEMO-access"
Jag har förhandsbokat Gold Edition. Så ifall man förhandsbokar, får man tidigare DEMO än om man inte har förhandsbokat?

http://badcompany.ea.com/page/dynpid/8901/

Inaktiv

Trååååkkkkiiggga EA, gör samma spel om och om igen med få ändringar.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Små ändringar? BC är ett rätt stort steg från battlefield, till att börja med är det ett singleplayerspel, dessutom har det en jäkla massa förstörbara objekt i spelet...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv
Skrivet av bladefinor:

nu fattar jag ingenting :S
det står: "Pre-order Battlefield Bad Company for early DEMO-access"
Jag har förhandsbokat Gold Edition. Så ifall man förhandsbokar, får man tidigare DEMO än om man inte har förhandsbokat?

Aah du får det men det är bara om du förhandsbokar det på deras hemsida så det är lite krångligt :S;)

Medlem

Tror detta kommer bli ubernice


signatur
Medlem

Älskar den dokumentära kamerastilen i det här klippet, passar skitbra och känns väldigt unikt.

Hoppas att SP delen blir riktigt bra. MP delen ser i alla fall bra ut. Eller vad säger ni som spelat betan?

Medlem

Fy farao vad snyggt!

Inaktiv

jävligt frän video, blir minsann ett köp till ps3n tror jag bestämt


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

ska lätt köpa

Medlem

Ser riktigt bra ut, verkar vara skön stämning i gruppen, lagom avspänt. Blir ett välkommet tillskott i spelbiblioteket till sommaren.


signatur

.slanger

1
Skriv svar