Interstellar Marines - dansk UE3-dynamit

Robot
Medlem
Interstellar Marines - dansk UE3-dynamit

ok ganska shyssts.. men jag tyckte, det var lite delalj fattigt.. inga bra ljs effekter.. allt var metallic mm

Medlem

omg omg omg !! Faaan va nice haha precis min typ av spel.

Medlem

Ser riktigt bra ut.

Medlem

Are you impressed? Im impressed.

Ser mycket lovande ut..


signatur

Robin,
Frilansare

Inaktiv

lagom skön B handling, mer sånt tack! ^^


signatur

... man will always be judged by the amount of alcohol he can consume and women, whether they like to admit it or not, will be impressed.

Jh
Medlem

..ser riktigt mysigt ut faktiskt vore kul om det är lite mer än bara visuellt lull..


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Medlem

Tufft
Håller med om att det var detaljfattigt (texturerna då), men tyckte inte att det störde på något sätt.

Inaktiv

Aj-aj-aj vad folk skulle bli besvikna om UE3 visar sej vara en dålig motor


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Oj, det där såg najs ut. Såg ut att vara riktigt bra spelkänsla. Tänk om de lyssnat lite på vad folk vill ha, och har med Co-op när det släpps. Givet köp i så fall.

Medlem

Tycker det såg riktigt najs ut.

Mer visuellt kommer nog att läggas till innan det är helt färdigt.

/Homer_S

Medlem

Satan i gatan jag längtar redan inget datum för rls what so ever eller ?


signatur

-| Spel ska köpas inte stjälas |-

Medlem

Sjukt snyggt men fråga är om det blir en D3 wannabie eller något bättre. Time will tell.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

danskt?....
dom snacka inte danska...
fan vad kul om dom jorde det


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Tyckte att ansiktena såg riktigt B ut... Det här såg inte alls lika imponerande ut som videon till BIA3/UT2k7 om du frågar mig! Men även om grafiken inte levde upp till mina förväntningar så gjorde däremot handlingen det, jag älskar såna här typer av spel! Om dom dessutom har co-op med då skulle jag skaffa det utan tvekan!


signatur

What are you waitin' for... Christmas?

Inaktiv

Ser bra ut men grafik är inte allt.

Medlem

Ser ut att kunna bli nått, hoppas bara att dom fixar till spelarmodellerna. Ansiktena ser ju ut som förra generationen eller värre

Medlem

Är helt såld efter att ha sett promofilmen. Tycker såna här filmklipp från speltillverkarna bara blir mer och mer filmlika.

1
Skriv svar