Test Drive: Unlimited filmat

Robot
Medlem
Test Drive: Unlimited filmat

"Ger filmen mersmak vankas ytterligare bilkörning redan nu på måndag då företaget enligt ännu ej bekräftade uppgifter släpper en demoversion av spelet."

Ojojoj! Iofs inte bekräftade uppgifter, men man kan ju alltid hoppas!
Undrar dock om demot bara är för xbox360, eller om det kommer ett demo till pc också. För dom har väl sagt att spelet ska släppas i början av sommaren till 360 och senare i sommar/början av hösten till pc...

EDIT:
Det står ju på den officiella hemsidan att alla xbox360 ägare kan ladda ner demot via live mellan den 8e och 14e maj... Så jag antar att det inte blir något pc-demo än på några månader

Medlem

OMFG! Ett givet köp, är trött på alla acrad racers (läs NFS Underground 1, 2, Most Wanted). Vill ha rediga grejor, motorljud mm och framför allt en redig återgivning av själva interiören av bilen. Ser fram emot detta.:up:
Edit1: "Edited with real game footage", vad nu det innebär men härligt låter det

Edit2: hoppas att kör känslan är lika bra som den ser ut...


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

edited with real game footage = filmen är från "in game" så att säga.. så det ser ut.... inge renderat matrial.. så det ser ut att bli snyggt... hoppas det blir samma känsla som amigas test drive.. det va skoj!
man ser ju inte så mycket av körkänslan, förutom att den verkar ha fartkänsla iaf.. till pc får man hoppas på vettig force feedback... inget spel har fått lika bra force feedback känsla som Viper racing än iaf

Inaktiv

WOW ! Ser skitcoolt ut.

Medlem

Hellvittans va nice

Medlem

Här har ni en massa med filmer på spelet, tror det kommer bli riktigt nice. Ska jo typ bli lite som ett mmo, glida omkring i stan helt fritt å stöta på andra spelar, som man sedan kan utmana.

http://www.gamespot.com/xbox360/driving/testdriveunlimited/me...


signatur

Aeternitas vitae resonat tamquam imago

Medlem

Coolt, ser fett snyggt ut... Och det bästa av allt, det är stort och fritt, man får köra vart man vill


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

1
Skriv svar