Djungelpangaren Crysis avbildad

Robot
Medlem
Djungelpangaren Crysis avbildad

Jag vill ha ett Predator spel med Crysis grafik motorn. Med den grafiken skulle man pissa på sig så fort något halvt osynligt kom fram


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Inaktiv

Det verkar som om de bara satsat på effekterna, men ser spännande ut :).

Edit: "Crysis will support both DirectX 9 and DirectX 10, which means that you can run it on a Windows XP PC, as well as an upcoming Windows Vista PC.". YAY, men spelet kommer nog se skit ut eftersom de inte har satsat på DX9-effekterna :(.


signatur
Inaktiv

Fyfan va snyggt !

Inaktiv
Medlem

Coolt Fast någa bilder verkar ha något lägre grafikinställningar.

Inaktiv

Ojojoj, vem bryr sig om spelkänsla om det ska vara såhär snyggt? Jag skulle kunna gå runt i den här världen i timmar bara för att ta screenshots till mitt semester album


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

Medlem

Underbart! Dom nedersta djungelbilderna är overkligt snygga!


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Detta höjer grafik ribban några nivåer nu för alla spel egentligen.
..haha STALKER kan ju lägges ner eller göras om igen och släppas 2008 med DX10 stöd.:D


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Orbek hoppas du skojar.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

1
Skriv svar