Enemy Territory: Quake Wars - nya bilder

Robot
Enemy Territory: Quake Wars - nya bilder
Inaktiv
Enemy Territory: Quake Wars - nya bilder

Oh, en stadsbana :D.


signatur
Medlem

nice


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Bilderna ser riktigt fina ut!! Men ska man verkligen tro på att spelet kommer se ut så här??? Om man jämför med trailern från igår!! Trailern såg ju ut som nå gammalt b spel!! Om nu spelet kommer se ut så här, så är det najs, men jag tror inte det förrän jag ser det med mina egna ögon!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

jag blev besviken på att det verkade så fastpaced .. såg helt arkadhetsigt ut.

trodde det skulle vara mycket mer stealth och taktikbaserat men såg helt hetsigt ut som sagt.. nåja det löser sig nog

Medlem

Håller med Haze303.

Medlem
Skrivet av bleak:

jag blev besviken på att det verkade så fastpaced .. såg helt arkadhetsigt ut.

trodde det skulle vara mycket mer stealth och taktikbaserat men såg helt hetsigt ut som sagt.. nåja det löser sig nog

erm, säger dig ordet Quake nåt?


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av bleak:

jag blev besviken på att det verkade så fastpaced .. såg helt arkadhetsigt ut.

trodde det skulle vara mycket mer stealth och taktikbaserat men såg helt hetsigt ut som sagt.. nåja det löser sig nog

Har du spelat ET alls? Det ska vara fast paced och arkadaktigt, det är vad det handlar om.

Btw, ingen som har hittar fler in-game filmer från E3 än dom 4 som finns på IGN?

Medlem

Quake ska vara arkad, så är det. Appropå¨arkad osv, undrar om man fortfarande kan rocket-jumpa i ET. Fast jag kan nog glömma spelet då tom trailern igår laggade på min dator, vattnet såg dock löjligt snyggt ut.

Medlem

Om man räknar bort att de kört bilderna genom ett sharpen filter, så kommer det säkert se ut så där, med allt på max, högsta upplösning, you know the deal. Men det ser man inte i en film.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av XCan:

Quake ska vara arkad, så är det. Appropå¨arkad osv, undrar om man fortfarande kan rocket-jumpa i ET. Fast jag kan nog glömma spelet då tom trailern igår laggade på min dator, vattnet såg dock löjligt snyggt ut.

ET:QW är inte som Quake-serien, det spelas som ET men utspelar sig i Quakehistorien, samma storyline osv.

Inaktiv

Tanken liknar SOM UT2004 precis verkar coolt men kommer kräva mycke

Medlem
Skrivet av XCan:

Quake ska vara arkad, så är det. Appropå¨arkad osv, undrar om man fortfarande kan rocket-jumpa i ET. Fast jag kan nog glömma spelet då tom trailern igår laggade på min dator, vattnet såg dock löjligt snyggt ut.

rocket jump i ET, vad yrar du om?


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av derpious:
Skrivet av bleak:

jag blev besviken på att det verkade så fastpaced .. såg helt arkadhetsigt ut.

trodde det skulle vara mycket mer stealth och taktikbaserat men såg helt hetsigt ut som sagt.. nåja det löser sig nog

Har du spelat ET alls? Det ska vara fast paced och arkadaktigt, det är vad det handlar om.

Btw, ingen som har hittar fler in-game filmer från E3 än dom 4 som finns på IGN?

kollade just in dom 4 på IGN måste säga att det ser helt ok ut, verkar vara väldigt mycket ET. Blev mer exalterad över dom 4 lågupplösta snuttarna än den sugiga trailern från i förrgår. Jag kommer defenitivt att börja spela ET: Quake wars


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv
1
Skriv svar