Webbplats för BF2142 öppnad

Robot
Inaktiv
Webbplats för BF2142 öppnad

Nä den går jag inte på igen! EA kan lura mig två gånger men inte tre!

Medlem

Härligt! Bra jobbat EA, detta ska köpas! Woohooo!

Inaktiv

Dom borde fixa Battlefield 2 först innan dom börjar med nya BF spel.

Inaktiv

Snälla, kan ni sluta tjata om att de ska fixa bf2!

Medlem
Skrivet av Brander:

Snälla, kan ni sluta tjata om att de ska fixa bf2!

bf2 behövs fixas !


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Har aldrig förstått vad alla klagar på BF2. BF2 är tidernas MP-shoter .

Medlem

Alltså, alla spel har buggar i olika mängder. BF2 är helt klart spelbart som det är nu trots diverse buggar. Undrar om inte det är mest "klanspelare" som är dom som klagar.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Kom igen säg det igen, jag bara älskar att höra missvisande klagomål såhär på kvällskvisten. För på vissa av er låter det som att man knappt kan spela spelet pga alla fel...Vilket så självklart inte är fallet...:)

Inaktiv

Jag menar bara att vid varje bf2142 nyhet (Det blir väl några till)går det att läsa:

- fixa bf2
- bf2142 verkar kass
- jag ska inte köpa det
- det lär ju floppa
- de har snott idén
- quakewars är bättre
- de borde fixa alla buggar i bf2 först.

Ja, är inne på den här sidan av egen fri vilja på min egen dyrbara tid. Man ska respektera andra och deras åsikter osv. Men man blir så trött på erat jädra gnäll! Köp det inte helt enkelt om det inte faller i smaken.

Inaktiv
Skrivet av Brander:

Jag menar bara att vid varje bf2142 nyhet (Det blir väl några till)går det att läsa:

- fixa bf2
- bf2142 verkar kass
- jag ska inte köpa det
- det lär ju floppa
- de har snott idén
- quakewars är bättre
- de borde fixa alla buggar i bf2 först.

Ja, är inne på den här sidan av egen fri vilja på min egen dyrbara tid. Man ska respektera andra och deras åsikter osv. Men man blir så trött på erat jädra gnäll! Köp det inte helt enkelt om det inte faller i smaken.

word!

går faktiskt knappt diskutera en nyhet ang bf2 för det står bara massa bajs och gnäll..

annars är jag glad

Medlem

Tycker att det ser intressant ut. Är det minst lika bra som BF2 så kommer det bli riktigt roligt. Att det sedan är i framtiden gör ju inte saken sämre. Så detta ser jag fram emot nästan lika mycket som ET:QW.

1
Skriv svar