Nytt på nya FZ - autologin och nyhetssnack

Robot
Nytt på nya FZ - autologin och nyhetssnack
Medlem
Nytt på nya FZ - autologin och nyhetssnack

jaaaa! tackar så mycket


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Inaktiv
Medlem

yes


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

De jag saknade mest var "Nyhetssnacket" Tack FZ!
Lätt att se vilka nyheters komentarer som senaste blev uppdaterade

Edit:

Det ända som saknas nu är nyheten högst upp i posten!

Medlem

Japps... förr kunde man ju se nyheten högst upp i diskussions tråden


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Inaktiv

Super Håller dock med föregående talare


signatur

Summon the big gnome!

Medlem

Tack så mycket!

Jee
Medlem

Tackar tackar.


signatur

Eller inte?

Medlem

Ropen de skalla, kakor åt alla!


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Autologin \o/


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Medlem

Prisa gud, här kommer autoinloggningen!

Härligt, synd bara att Snacka om nyheter inte är hopknutet med resten av forumet. Annars bra!

Inaktiv

Det har typ alltid varit autologin medans jag loggat in hemma.. brukar kolla till sidan efter 2-3 timmars idlande så var jag fortfarande inloggad.. men skönt att det är officiellt nu typ eller nått 8) p.s jag räddade en igelkotte från innerstads jungeln nu inatt d.s


signatur

Rail or Die

Medlem

Äntligen, har väntat på det här sen nya designen kom! Sjukt störande att behöva logga in varenda gång man stängt webläsaren osv.


signatur

What are you waitin' for... Christmas?

Medlem

Wee!
Nyheten längst upp i tråden och ett sätt att komma till senaste inlägget i tråden så är allt perfekt sen tror jag.

Medlem

Riktigt skönt med autologgin, bra jobbat

W2k
Medlem
Skrivet av Jower:

Wee!
Nyheten längst upp i tråden och ett sätt att komma till senaste inlägget i tråden så är allt perfekt sen tror jag.

Önskan nummer två kan jag uppfylla direkt .. du ser knappen "Senaste inlägg" uppe till höger? Just den. Tryck på den.


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Medlem

Wiho! FZ is on a roll!
Blir bara bättre å bättre. 8)


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Inaktiv

en officiel Fz brud kanske medans vi endå håller på?

Medlem

Bra jobbat, mycket uppskattat..

Inaktiv

Tackar FZ


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv
Antikvitet
Skrivet av Lappis:

Det har typ alltid varit autologin medans jag loggat in hemma.. brukar kolla till sidan efter 2-3 timmars idlande så var jag fortfarande inloggad.. men skönt att det är officiellt nu typ eller nått 8) p.s jag räddade en igelkotte från innerstads jungeln nu inatt d.s

Vi hade tidigare en lösning som inte riktigt var optimal, varje session varade i sex timmar. Vi insåg att det fick onlinestatusen på users att balla ur och gjorde att man inte kunde ha två olika webbläsare öppna mot sajten samtidigt och vara inloggad i båda. Inte bra alltså, men vår superhjältekodare har fixat problemet och kodat in autologin.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv

Nåt jag skulle vilja ha tillbaka från det gamla forumet är möjligheten att redigera sina inlägg inom fem minuter (eller vad det var) utan att det dyker upp noteringar om att det är ändrat.

Själv tycker jag att det är mycket lättare att kolla stavning och sånt på det färdiga inlägget.


signatur

By the Nine Divines, there's a psychopath on the loose!

Medlem

Autologin=Äntligen!


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av W2k:
Skrivet av Jower:

Wee!
Nyheten längst upp i tråden och ett sätt att komma till senaste inlägget i tråden så är allt perfekt sen tror jag.

Önskan nummer två kan jag uppfylla direkt .. du ser knappen "Senaste inlägg" uppe till höger? Just den. Tryck på den.

Jag tänkte mer på det senaste inlägget som jag inte läst än. Men tack iaf eller nåt. hehe

r1k
Medlem
Skrivet av Demiurg:

Nåt jag skulle vilja ha tillbaka från det gamla forumet är möjligheten att redigera sina inlägg inom fem minuter (eller vad det var) utan att det dyker upp noteringar om att det är ändrat.

Själv tycker jag att det är mycket lättare att kolla stavning och sånt på det färdiga inlägget.

ehm.... Förgranska?

12
Skriv svar