Microsoft listar de populäraste Xbox live-spelen

Robot
Microsoft listar de populäraste Xbox live-spelen
Inaktiv
Microsoft listar de populäraste Xbox live-spelen

Ghost Recon kan man fatta som säkert e kul CO-OP. Å andra sidan fattar jag inte att ex. Oblivion ligger över Battlefield2: MC.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Flakmonkey

Xboxen loggar ju inte bara de spel som du lirar via live, allt som krävs är att du är inloggad på Live... så listan måste vara för de spelen som spelas mest överhuvudtaget, annars skulle inte oblivion kunna ligga där som ju inte ens har flerspelarläge... Kul lista iaf, Uno var en överraskning ^^

Medlem

PES5 då?!!


signatur

What are you waitin' for... Christmas?

Medlem

zzzzz... Big deal att släppa en dylik lista när det inte släppts mer än ett tiotal spel *geeze*
(mjo, jag överdriver, är väl kanske TOLV spel som släppts *ironisk*)
Blir lite mer spännande att se vilka spel som toppar om något år när (och OM) det släppts lite mer intressantare spel De flesta spelen som hittills kommit ut har ju inte varit allt för genomtänkta *HOSTperfectdarkHOST* etc..

Gick inte in o läste artikeln, men lät ju skumt att ett spel som Oblivion är med på en "live"-lista. Borde de inte separera offlinespelen med onlinespelen? eller var listan bara till för att visa de mest rankade spelen? (de spel som spelare får poäng för att spela menar jag)

Medlem

hmm.. enligt någon lista för någon månad sen så hade den sammanlagda tiden av allas spelande sedan x360s släpp varit cirka 1,6 miljarder timmar eller nåt. Varav 32 miljoner av dem hade spenderats på Halo 2.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Flakmonkey

Då loggas ju bara tiden för de som är uppkopplade också... vilket inte alla lär vara

1
Skriv svar