HL2: Episode One premiärpatchat

Robot
Medlem
HL2: Episode One premiärpatchat

Gjorde de spelet lite för svårt eller?

Medlem

Nej, grejen var att varje gång man valde "New Game" så valdes Easy som svårighetsgrad, trots att man valde något annat i inställningarna.

Medlem

Ah. Då läste jag nyheten helt åt helskotta.

Medlem

Någon här på FZ som har "sound stuttering crash bug" eller vad de kallar den på steamforumen?

Medlem
Skrivet av Ravenous:

Någon här på FZ som har "sound stuttering crash bug" eller vad de kallar den på steamforumen?

En polare har problemet att spelet stannar och ljudet "loopar" hela tiden och sen krashar. Vet inte om det är samma problem. Jag rekommenderade honom dock att ladda hem nya drivare till ljudkortet :). Vet inte om det fixade problemet.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem
Skrivet av Ravenous:

Någon här på FZ som har "sound stuttering crash bug" eller vad de kallar den på steamforumen?

Jag har det dessvärre. =/


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv
Medlem

Ja... gillar det här mer än HL2... grym Gravity Gun man fick i början... riktigt kul... Är det någon annan här som har lite låga texturer på vissa objekt?? Vissa prylar i spelet kan se ut som dem är från HL1, men det kanske är bara mina ATT inställningar??


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Är det någon annan här som har lite låga texturer på vissa objekt?? Vissa prylar i spelet kan se ut som dem är från HL1, men det kanske är bara mina ATT inställningar??

jo ATI suger, vet ju alla...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv
Skrivet av Laxen:
Skrivet av HaZe303:

Är det någon annan här som har lite låga texturer på vissa objekt?? Vissa prylar i spelet kan se ut som dem är från HL1, men det kanske är bara mina ATT inställningar??

jo ATI suger, vet ju alla...

URSÄKTA!? :evil:


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Inaktiv
Skrivet av Laxen:
Skrivet av HaZe303:

Är det någon annan här som har lite låga texturer på vissa objekt?? Vissa prylar i spelet kan se ut som dem är från HL1, men det kanske är bara mina ATT inställningar??

jo ATI suger, vet ju alla...

bah j*vla Nvida fanboys :evil:

1
Skriv svar