The Settlers 2: The Next Generation plåtat

Robot
The Settlers 2: The Next Generation plåtat
Medlem
The Settlers 2: The Next Generation plåtat

Hoppas dom fångar känslan av settlers 2.
Det är mera ett transport/problem lösar spel än ett vanligt rts som dom senare settlers vart.

Medlem

Glädje är vad jag känner när jag ser de där bilderna. Jag tror aldrig jag har varit så glad när jag öppnat en låda med ett datorspel som när jag hade köpt Settlers II.


signatur

4173 7437 3674 5870

Medlem

Denna remake ska ENBART ändra grafiken i spelet, allt annat ska vara precis som S2 enligt BlueByte.

Ser verkligen fram emot detta kära återseende!


signatur

- r4z0r -

Medlem

Jo, settlers 2 var absolut de bästa i serien, och gud va glad jag blev när jag såg den här nyheten

Inaktiv

Älska Settlers II !

Antagligen det spel jag lagt ner mest tid på av alla jag någonsin spelat.

Förstår inte hur jag kunnat missa att något sånthär var på gång, detta gjorde ju genast söndagskvällen något mer trevlig.

Veni, Vidi, Vici !

En sak som däremot oroar mig mycket efter det att jag läst runt lite om spelet är ryktet om att de endast kommer att ge ut det på tyska. Om nu så verkligen är fallet så är det ju katastrof.

Snälla någon, lugna mig och säg att det visst kommer att komma en engelsk version.

Inaktiv

aldrig gillat settlers stilen så jag har inte petat på den hära spelserien


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Settlers II FTW!


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

håller med förgående talare, Settlers 2 var utan tvekan det spel som band en mest i denna spelserie, hoppas detta är tillochmed ännu bättre

nån som har koll på när det släpps btw?

Medlem

Nästan så jag tror att detta kan bli kul! Bara de verkligen bibehåller systemet som det var och känslan, de senare settlers-spelen var astråkiga, sunkigt stridssystem och så också, så då kan de lika gärna köra på den gamla "attack this building".


signatur

www.anrop.se - Anrop - Sveriges community för virtuella soldater

Inaktiv

Med det gamla goda vägsystemet tillbaka så kommer nog detta bli en höjdare


signatur

DNF is still not finished -- but it's almost done, says Scott Miller

Medlem
Skrivet av Elwis:

En sak som däremot oroar mig mycket efter det att jag läst runt lite om spelet är ryktet om att de endast kommer att ge ut det på tyska. Om nu så verkligen är fallet så är det ju katastrof.

Snälla någon, lugna mig och säg att det visst kommer att komma en engelsk version.

spelade inte så mycket settlers II men ettan var väl så gott som helt språkoberoende (förutom load/save options menyerna kanske)

Medlem
Inaktiv

*fjortisskrik*
*svimma*

1
Skriv svar