Nya bilder på Battlefield 2142

Robot
Medlem
Nya bilder på Battlefield 2142

Mer Star Wars blir det inte, undra om de blir stämda av George Lucas ^^


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Fan vad oinspirerat det ser ut, om man ska vara ärlig

De kunde ju faktiskt varit lite nyskapande i miljöerna i alla fall, kan man tycka. Nåja, är väl EA-praxis kanske. Det enda som är nytt är årtalet efter titeln, nu även för annat än sportspel!

Medlem

Fan vad tråkigt det ser ut :/

Medlem
Avstängd

Ser ut som vilken mod som helst.

Medlem
Skrivet av Nybbe:

Ser ut som vilken mod som helst.

Inte för att jag sett så många total conversion moddar till BF2...

Ser helt ok ut, tycker jag.

Medlem

Inget man kommer köpa iaf..

Medlem

BF blev tråkigt efter vietnam versionen


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

BF2 hade ju nästan inga inomhus platser i banorna, och tydligen så var det svårt att få en bra fps inomhus. Så jag tror dem här bilderna är för att visa att inomhus scenerna är lika bra som utomhus??? Håller med att det ser lite halvtråkigt ut, jag köper nog spelet bara om spelet är max i 200-300kr prisklassen!? Dem kan nog inte förvänta sig fullt pris för det här!!? Som sagt det är ju mer en mod än fullt spel!?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

Kommer inte köpa spelet rekommenderar inte heller någon att göra det. pga att DICE började utveckla spelet efter bf2 var "färdigt". Sedan får de reda på att deras framtida konkurren ET:QW kan komma sno en massa kunder om det kommer ut en tid före BF2142.
Så nu kommer spelet vara rushat när det släpps precis som bf2. Förmodligen börjar dom bli färdiga med spelet nu men iochmed att Quake Wars kommer snart hinner de nog inte testa den ordentligt och fixa det som är fel och balansera spelet och så. Så denna gången gissar jag på ett rushat BF spel pga konkurent istället för att EA piskar dom i baken.

Inaktiv

Kommer säkert bara bli skräp.

Medlem

Det ser riktigt jävla trist ut. SÅ jävla trött på star wars -blixt och dunder -plasma spel..
Håll er till tiden som finns för fan... Som nån säger, ser fan ut som en trist modd till BF2.. USCH SÄGER JAG!!! MM nyskapande bara för att det är BF2142, yihaaa. Och för att massa tråkiga robotar skjuter mot varandra. Ett WW2 spel kan oxå vara nyskapande även om WW2 temat är uttjatat, men man får väl ha lite fantasi.

Medlem

Inget köp för min del, håller kvar vid bf2.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv
Skrivet av -=anders=-:

Det ser riktigt jävla trist ut. SÅ jävla trött på star wars -blixt och dunder -plasma spel..
Håll er till tiden som finns för fan... Som nån säger, ser fan ut som en trist modd till BF2.. USCH SÄGER JAG!!! MM nyskapande bara för att det är BF2142, yihaaa. Och för att massa tråkiga robotar skjuter mot varandra. Ett WW2 spel kan oxå vara nyskapande även om WW2 temat är uttjatat, men man får väl ha lite fantasi.

snacka om att du itne vet mycket.

BF2142 använder inga plasma vapen eller så utan Coilguns (Gauss gun) som skjuter kulor med magnetism iställer för en kemist reaktion (Krut).

och du har lite konstiga uppfattningar, ett nytt ww2 krig kan vara mer nyskapande än ett framtids spel som man kan hitta på allt själv i?

Medlem

Jag tycker då det ser riktigt kul ut. Som BF2 fast i framtiden (thank god) och förhoppningsvis mindre buggar.

Inaktiv

Ser lite stelt och blekt ut. Jag håller mej nog till FH2


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

En del filmer har ju sett fräcka ut. Jag är avvaktande men ändå positiv än så länge.

Inaktiv

givet köp, blir nog skitkul

URK
Medlem
Skrivet av Aresz:

givet köp, blir nog skitkul

en till som går på EAs taktik. EA bygger upp en stor tro på något bra spel visar underbara bilder. lockar med en massa med godis. du köper det pågrund av alla lovord. det är fult med bugar de lovar att släppa en fix på detta sen håller de på så tills nästa stora spel kommer då patchar de sönder skiten så du inte står ut och vill spela något nytt. då har de ett bra spel som de lovordar om. och då är du på ruta nr 1 igen


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Inaktiv

Efter att ha gått på minan med BF:2 så kommer jag att vakta mina surt förvärvade stålar lite mer noga.

Kommer inte att förboka spelet och jag kommer att vänta på andras reaktioner innan köp. Eventuellt kanske man köper spelet på en rea om det får en sisådär reaktion från spelarna.

Det känns väldigt konstigt att dom nu koncentrerar sig på en uppföljare, även om det inte är det trots namnet, när dom borde koncentrera sig på BF:2.

1
Skriv svar