Titan Quest på väg till butik

Robot
Medlem
Titan Quest på väg till butik

Likartad är bara förnamnet, kopia är efternamnet.

QRT
Medlem

och ett andra namn som heter roligt.

Inaktiv

Och ett smeknamn som heter grymt bra


signatur

DNF is still not finished -- but it's almost done, says Scott Miller

Inaktiv

kopia?...
nja..hadde det varit en kopia så hadde det hetat diablo eller någe....

...andra namn som heter roligt?
...smeknamn som heter grymt bra?

lololol....

asgarvar....
mitt namn heter maccoy...och jag heter sven viking...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Men seriöst. Är det värt att köpa eller? Är det bra. Har knappt hört någonting om det.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem
Skrivet av Mellanare:

Men seriöst. Är det värt att köpa eller? Är det bra. Har knappt hört någonting om det.

ladda ner demot o testa... jag har saknat ett diablo-liknande spel i många år.... helst ett där man kan spela tillsammans med sin polare

Medlem

Jo, de är skoj, men man stör sig på hur fruktansvärt lika varandra spelen är. Lite buggigt...

Medlem
Medlem

Trevligt tidsfördriv när WoW börjar gå en på nerverna långt in på de sena sommarnätterna verkar det som.

Kan man köpa online & d/l ?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Demot funkar inte alls för mig. Alltså jag kommer till första bilden, men det står nått om att inte menyerna är installerade. Har provat installera om det, men det står samma skit

Inaktiv
Skrivet av Niethrel:

Demot funkar inte alls för mig. Alltså jag kommer till första bilden, men det står nått om att inte menyerna är installerade. Har provat installera om det, men det står samma skit

"This will fix the tag not found errors:
(It may occur if you are installing the game on a Windows OS that is not in English)

In the Titan Quest\Settings folder open the defaults.txt file and add or edit the line to read:
language = English
to the bottom of the file.

Also in My Documents\My Games\Titan Quest Demo\Settings edit the options.txt file with the same line:
language = English
and save that as well.

This should make the text appear in english and then you can manually change the language when you are in the game."

från titanquestvault http://vnboards.ign.com/titan_quest...058/96596867/p2


signatur

War never changes.

Medlem

Jag tyckte den var mer lik Dungeon Siege än Diablo 2. Grafiken går inte att jämföra med D2, men spelstilen etc. Både graffen och känslan var starkt lik DS, vilket jag kände i hela demot. Synd bara att demot var så kort, vill gärna ha lite mer om jag skall köpa.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Jag tyckte den var mer lik Dungeon Siege än Diablo 2. Grafiken går inte att jämföra med D2, men spelstilen etc. Både graffen och känslan var starkt lik DS, vilket jag kände i hela demot. Synd bara att demot var så kort, vill gärna ha lite mer om jag skall köpa.

haha vadå mer? spelet e nog exakt som demot fast mkt längre... jag tror inte du blir sådär jätteförvånad

Medlem
Skrivet av Creep:
Skrivet av conthox:

Jag tyckte den var mer lik Dungeon Siege än Diablo 2. Grafiken går inte att jämföra med D2, men spelstilen etc. Både graffen och känslan var starkt lik DS, vilket jag kände i hela demot. Synd bara att demot var så kort, vill gärna ha lite mer om jag skall köpa.

haha vadå mer? spelet e nog exakt som demot fast mkt längre... jag tror inte du blir sådär jätteförvånad

Jag skulle vilja ser mer av MP - hur det fungerar t ex. Om det är som MP i D2 eller som i DS. Om man kan ta samma karaktär i SP som i MP och vise versa, fortsätta i samma quest oberoende på om man spelar MP eller ej - som i D2 - eller om det är en separat MP-bana och där man bara kan importera en MP-karaktär till SP och börja om SP-uppdragen - som i DS. Inget av detta säger demot och det visar inte alls hur PvsP är.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv
Skrivet av slackern:

Trevligt tidsfördriv när WoW börjar gå en på nerverna långt in på de sena sommarnätterna verkar det som.

mmm, håller med. riktigt bra spel.
sånna hära enkla diablo spel, klicka lite, döda miljarer mobs, skaffa bättre armor och vapen,.. hjärndött klicka döda spel.

som sagt var,..riktigt bra var det:) !

Inaktiv

Slängde ivägen en beställning till spelbutiken. Ska bli skoj med ett nytt slash/hack spel.. När får man se Diablo III måtro??

Medlem
Skrivet av conthox:

Jag skulle vilja ser mer av MP - hur det fungerar t ex. Om det är som MP i D2 eller som i DS. Om man kan ta samma karaktär i SP som i MP och vise versa, fortsätta i samma quest oberoende på om man spelar MP eller ej - som i D2 - eller om det är en separat MP-bana och där man bara kan importera en MP-karaktär till SP och börja om SP-uppdragen - som i DS. Inget av detta säger demot och det visar inte alls hur PvsP är.

Du kan avända din karaktär både i singelplayer och i multiplayer på nätet, precis som i Diablo2

En skillnad mot Diablo är som tidigare nämnts ingen säker lagring av spelkaraktärer, alla sparas lokalt, vilket riskerar göra fusket utbrett. Den andra stora skillnaden är att PVP saknas vilket iofs lär minska effekterna av nämnda fusk.

Har läst det dock går aktivera en enkel färdig funktion dock genom att lägga till "-pvp" på startkommandot till spelet.

Vidare så är spelet ganska precis som demot visar, så gillar/hatar man demot så lär man känna samma för fullversionen.

Ah just det, det finns inte tvåhands vapen. Enbart stavar. Stort minus för alla som gillar stora svärd eller liknande. Officiellt p.g.a dessa inte kunde göras vid tiden spelet utspelas sig. Men det fanns inte magi, gudar eller monster heller på den tiden så det känns som en lam ursäkt.

Slutligen så finns det moddstöd vilket gör att det i framtiden kan komma massor av roliga addons som förlänger spelets livslängd. Förhoppningsvis med de av många saknade tvåhandsvapnena.

Medlem
Skrivet av FosterVattenKraft:

Den andra stora skillnaden är att PVP saknas

...

det finns inte tvåhands vapen. Enbart stavar. Stort minus för alla som gillar stora svärd eller liknande.

Ytterligare saker som spelar in och därmed påverkar köpet. Tack för informationen.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar