I passagerarstolen på Test Drive Unlimited

Robot
Medlem
I passagerarstolen på Test Drive Unlimited

Vill ha...!


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Jo jag med Detta spel kommer rocka så hårt ! Detta ska man ha på 360 det är där det hör hemma

Inaktiv

Blir ett givet köp till Xboxen


signatur

DNF is still not finished -- but it's almost done, says Scott Miller

Medlem

Atari har en tävling där man ska formge en bil, som med "lite" tur sen hamnar i det färdiga spelet, kanske ngt som FZ borde uppmärksamma:

http://www.atari.com/tdu-contest/

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Mabec:

Atari har en tävling där man ska formge en bil, som med "lite" tur sen hamnar i det färdiga spelet, kanske ngt som FZ borde uppmärksamma:

http://www.atari.com/tdu-contest/

Synd bara att tidsfristen för bidrag gick ut i fredags.


signatur

Ser fram emot detta!
Körkänslan kommer vara den avgörande faktorn för mig för detta spel.. Blir dett arcad aktigt ridge racer spel.. så vete f-n, men har dom gjort som i GT så blir det helt underbart.

hmm låter lite si så där? ..någon som testade köra på E3 ?

"What kind of philosophy have you taken for vehicle handling? Have you gone for a more arcade or simulation experience?

Ahmed Boukhelifa: It's not so realistic that it isn't fun and it's not so arcade-based that all you have to do is tap the break to slide round corners - we want people to drive the cars properly, but we also want them to have as much fun as possible, so we've found a real balance between the two that works really well. We received a huge amount of feedback from the demo that we released during E3 and we've tweaked things in accordance to what people were saying - the feedback from people who have played it since has been incredibly positive. In addition, players can tweak their own cars to suit their style which will help."

Hoppas bara det släpps till PS3'an också!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av spiken:

Synd bara att tidsfristen för bidrag gick ut i fredags.

Ahha, det missade jag helt

Inaktiv

Jag kan knappt vänta

1
Skriv svar