Robot
Medlem
Prat om Huxley

Hmmm... jag tvivlar starkt på att gamla Xbox klarar av Unreal Engine 3??? Xbox360 låter mer troligt, men xbox, näe!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

WTF? Vanliga Xbox? Då slipper man köpa en 360

Edit : Spelet släpps inte alls till vanliga Xbox väl? i intervjun så står det Pc och 360. Aja det blir nog PC versionen, enklare på PC :).

Medlem

Ja, orka MMORPG på 360?

Medlem

Det fungerar nog med tangentbord och mus. Det är också billigare att köpa en 360+tangentbord och mus än att köpa en superdator :).

Medlem
Citat:

We are working on art design based on a blended concept of past, present, and future along with a fusion of the East and West?s culture and style coupled with a hybrid of material from steam punk and cyber punk.

Ehh?? Vad snackar han om, börjar jag bli gammal eller varför har jag aldrig hört talas om det där för?

Det känns som om killen har använt en synonym-ordbok kombinerat med en ordbok för att svara på frågorna.. lite krystat.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Inaktiv

Sen när fungerar det med mus&tangentbord till xbox360?


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem
Skrivet av Nolite:

Sen när fungerar det med mus&tangentbord till xbox360?

En gång för länge sedan beställde ett företag som heter Microsoft en ny konsol, en uppföljare på deras Xbox som då inte hade släppts ännu. Den nya konsolen skulle vara en top-notch maskin. Åren gick och Xbox släpptes och arbetet fortskred i en rasande takt för att då ut uppföljaren, Xbox 360. Sen kom den dagen, nästan 4 år efter att lillebror släppts, Xbox 360 kom till våra hyllor. Forumen runt om på webben kokade upp och diskussioner om den nya konsolen kunde höras lite här och var. Bl.a. diskuterades möjligheten, eller snarare saknaden av att kunna använda mus och tangentbord i FPS spel på det nyinköpta Xboxet. Det duskuterades villt i detta ämne tills en dag spelutvecklare och konsolskapare gick ut och sa att det faktiskt finns stöd för tangentbord och mus, inte bara i dashboarden utan även i spel, MEN det är upp till spelutvecklaren att välja ifall de vill ha stöd för tangentbord och mus i spelet.

Snip snap snut, så var sagan slut.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

1
Skriv svar