Nytt Eternal Darkness?

Robot
Medlem
Nytt Eternal Darkness?

hmm, känner igen namnet Eternal Darkness men kan inte riktigt komma på vilket spel det är. Någon som kan upplysa mig?

Edit : Googlade och nu kom jag på vilket det är, väldigt väldigt bra spel, en uppföljare är jag tacksam för :).

Inaktiv

Det hade ju sina inslag, kanske vore något för nästa generations konsoler .)


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Medlem

Häftigt! Eternal Darkness är ett riktigt bra spel!


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Flakmonkey
Skrivet av Famest:

hmm, känner igen namnet Eternal Darkness men kan inte riktigt komma på vilket spel det är. Någon som kan upplysa mig?

Edit : Googlade och nu kom jag på vilket det är, väldigt väldigt bra spel, en uppföljare är jag tacksam för :).

Varför inte använda vår fina speldatabas?

Inaktiv

Jag hade för mig att det sades för några år sen att dom skulle göra en film av det liret... själv har jag inte spelat det men det var ju otroligt poppis... gjorde mig stolt att vara gc-ägare

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Famest:

hmm, känner igen namnet Eternal Darkness men kan inte riktigt komma på vilket spel det är. Någon som kan upplysa mig?

Edit : Googlade och nu kom jag på vilket det är, väldigt väldigt bra spel, en uppföljare är jag tacksam för :).

Varför inte använda vår fina speldatabas?

Du har rätt, har inte använt det så mycket eftersom det är rätt nytt och det tar lite tid att vänja sig. Men ni har en hel del spel i databasen =).

Flakmonkey

Japp 4835 just nu och den fylls på hela tiden

Medlem

Hoho... kan ju tänka mig om de gör till Wii. Spelet känner av med hjälp av kontrollen om man håller på att göra på sig.
Oooh.... möjligheterna är oändliga. Hoppas de gör något sådant.
Ska inte säga att jag varken hata eller älska Ethernal Darkness för det var så jäkla... uhm... läskigt ibland så man bara flög på konsolen och knäppte av den och enda spelet som gjort att handkontrollen flygit ur händerna. Fint spel iaf och jag kom igenom det


signatur

osv.

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Famest:

hmm, känner igen namnet Eternal Darkness men kan inte riktigt komma på vilket spel det är. Någon som kan upplysa mig?

Edit : Googlade och nu kom jag på vilket det är, väldigt väldigt bra spel, en uppföljare är jag tacksam för :).

Varför inte använda vår fina speldatabas?

Varför inte länka namnet till databasen?

1
Skriv svar