EverQuest expanderar igen

Robot
Medlem
EverQuest expanderar igen

The Serpent Spine, eh? låter som de på Sony börjar få ont om idér på nya namn. Om jag inte missminner mig så hette ett bergspass i det utomordentligt suveräna Ultima serien just The Serpent Spine. Plagiat, eller en ren tillfällighet? Eller kanske jag missminner mig om namnet?

Medlem

IMponerande att man fortfarande släpper expansioner...trist nog för mig så ville inte spelet starta när jag skulle prova trial på den häromdagen..


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Önskar nästan att jag valt EQ2 framför WoW när det släpptes, verkar innehålla så väldigt mycket mera på alla vis. Nu känns det lite för sent att hoppa på EQ spåret, väntar istället på Age of Conan ;p

Medlem

Jag tror det är EQ1 dom snackar om här och inte EQ2. EQ1 har för övrigt fler spelare än EQ2 och dom flesta jag talat med säger att EQ2 var rätt dåligt. (Själv var jag inbitet fan av Daoc i 4.5år eller nått och tyckte inte alls om WoW).


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Redaktör

Ja, vi snackar Everquest (ettan). Spelet heter Everquest, om det gällt tvåan hade det stått Everquest II.


signatur
1
Skriv svar