Första bilderna från Clive Barker's Jericho

Robot
Första bilderna från Clive Barker's Jericho
Medlem
Första bilderna från Clive Barker's Jericho

ser ju välfigt lovande ut dock om det skulle vara in-game


signatur

P.L.U.R

Inaktiv

Misslyckade Undying? Det kanske inte sålde så bra, men jag tyckte det var kungligt kul! Plockar fortfarande fram det och spelar det ibland. Älskar Clive Barkers böcker, och tycker det är kul när han medverkar i spel också.

Antikvitet

"Något misslyckade" skrev jag faktiskt. Som du säger, det var kul, men det sålde inte så bra. Offer för dålig marknadsföring, kanske.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Skägg.
10 Chambers

Jag skulle inte bli förvånad om det var UE3 som låg bakom grafiken, det ser så ut.


signatur
Medlem

Ja fult var det då inte, hoppas spelkänslan är bra. Dock kommer jag garanterat behöva en ny dator..


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Det ser ut att vara in-game ._.
Man kan ju alltid hoppas.

Medlem

Är det där ingame så gråter min stackars dator redan

/ LordDaimos

Skrivet av spiken:

Jag skulle inte bli förvånad om det var UE3 som låg bakom grafiken, det ser så ut.

Jag skulle ärlig talat inte bli förvånad om det färdiga spelet inte kommer att se sådär bra ut, då utvecklaren verkar vara liten och okänd (och Spansk!), och förläggaren tyvärr inte är känd för att göra påkostade AAA-spel med avancerad grafik.

Medlem
Medlem
Medlem

Intressant. Undying var ett trevligt och kryddigt inslag i FPS-djungeln. Varierade miljöer, kusliga monster och en innovativ vapemekanik gjorde detta till ett än idag ihågkommen shiver-shooter. En veritabel potpurri av bra kod helt enkelt. Detta verkar inte sämre.
Sen var det ju det där med en piggare dator också, men Crysis skall ju också införhandlas och spelas på höga grafikinställningar...

Medlem

Det är bra när det kommer spel som faktiskt är baserade på riktig skräck och inte vardagsskit som Doom 3. Undying var vackert och bra. Detta blir nog så med.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

ser lovande ut, tycker bilderna ser ut som ingame, men man kan ha fel. får sådana hellraiser känningar när jag ser "monstret" med armarna ut, men de är inte så konstigt när de är clive barker som har skrivit/regisserat den filmen


signatur

u mad bro?

Inaktiv

Gamespot om första undying:
"Undying has superb graphics, truly impressive sound effects, and fast-paced, enjoyable action sequences. The entire game is very atmospheric, and a lot of fun to play."

9.1/10

hmm... synd att det inte sålde bra var tok skoj - wicked story - skruvade karaktärer - feta vapen & magier....

Hoppas denna uppföljare leverar samma goa mix fast inte endast i ny fräsch grafik förpaktning ... hoppas de slänger in mer sjuka och läskiga grejer..muahahahha

piz,
Carlos


signatur

Do you want to wash Wang or do you want to watch Wang wash Wang? - Lo Wang: [to naked lady]

Medlem

Detta ser riktigt bra ut, påtiden det görs lite fler Clive Barker saker!
Någon som hört något hört något om vad det blir för sorts spel?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Såg ju trevligt ut..


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem

Undying va bra


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

ja jag vill ha en puss


signatur
Inaktiv

Ser mysigt ut.

Medlem

Undying var bra.. Clive Barker borde ha fingrarna med i fler spel


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av Carlos-Kanon:

Gamespot om första undying:
"Undying has superb graphics, truly impressive sound effects, and fast-paced, enjoyable action sequences. The entire game is very atmospheric, and a lot of fun to play."

9.1/10

hmm... synd att det inte sålde bra var tok skoj - wicked story - skruvade karaktärer - feta vapen & magier....

Hoppas denna uppföljare leverar samma goa mix fast inte endast i ny fräsch grafik förpaktning ... hoppas de slänger in mer sjuka och läskiga grejer..muahahahha

piz,
Carlos

Det är väl inte en uppföljare? Bara att han har varit med och gjort båda.

MFC
Medlem

Bilderna (clipen) är antagligen:

- Retouscherade
- Tagna från den bästa plattformen (PC)
- Scriptad sekvens
- Troligen bara en "beta" och dyker inte upp i spelet (3D-showcase)


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Skrivet av MFC:

- Tagna från den bästa plattformen (PC)

Jag tror knappast att man i dagsläget gör spel som skiljer sig i komplexitet mellan 360, ps3 och PC. Det är nu så liten skillnad mellan hur många polygoner och hur högupplösta texturer man kan klämma in i varje plattform, att det är helt omotiverat ekonomiskt sett att göra olika modeller för de olika plattformarna.

Om det är något som kan skilja grafiken mellan de olika plattformarna åt så är det shaders och effekter...Och på det området ligger DX9 (dagens PC-datorer, med andra ord) efter.

Visst, jag tror också att screenshottarna är tagna på en PC, därför att man ofta utvecklar spelen till en PC-variant av motorn och sedan portar till respektive konsoll.

Att hävda att bilderna är tagna från PC-verisionen för att denna skulle se bättre ut än de andra är dock ingenting annat än grundlös fanboyishness.

1
Skriv svar