FIFA 2007 annonserat

Robot
Medlem
FIFA 2007 annonserat

kan dom inte hoppa över nått år ibland?


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Nån som är förvånad eller? De har väl inte missat ett år sen tidigt 90-tal..

Medlem

Man kan inte hoppa över om man heter EA, där gäller det att tjäna så mycket pengar på varje produkt det bara går Har man testat Pro Evolution Soccer-serien så vet man att FIFA bara är skräp...


signatur

What are you waitin' for... Christmas?

Redaktör

EA:s upprepningar överraskar inte ett smack. Det är ett företag, sådana vill tjäna pengar och sportupprepningarna hamnar år efter år på försäljningslistorna.

När folk slutar köpa spel av gammal vana blir det kanske ändring, men inte innan dess.


signatur
Medlem

Så länge de har något nytt varje år så tycker jag det är helt ok, nu vet jag inte hur det är med nyheter i Fifa spelen då jag inte har det minsta intresse av fotboll.

Det är ju uppenbart att det finns ett behov av spelen, annars skulle ingen köpa dem, men nu är det ju EA som står för produktionen så då är det ju en öppen inbjudan till att klaga (gör det själv när det gäller EA). Tycker iaf att deras NHL spel är helt ok, jiddrans skoj om man är flera


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Passning, inlägg, skott, genomskärare, skallning. Man vill ju ha ett komplett rörelsemönster i nästa FIFA...


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

Medlem
Skrivet av Xtrmntr:

EA:s upprepningar överraskar inte ett smack. Det är ett företag, sådana vill tjäna pengar och sportupprepningarna hamnar år efter år på försäljningslistorna.

När folk slutar köpa spel av gammal vana blir det kanske ändring, men inte innan dess.

jag vet men jag trodde alla hade gått över till pes redan. :S


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Flakmonkey

Tyvärr inte... FIFA dominerar ju försäljningslistorna

1
Skriv svar