Call of Duty 3 konsolplåtat

Robot
Medlem
Call of Duty 3 konsolplåtat

Seriöst varför hoppar dom över pcn ? låter ju inge kul d heller

Inaktiv

Om det funkar bra med Wiis kontroll så är det ett säkert köp.

Medlem

Vad kommer CoD 3 som inte CoD1/CoD2 hade? -_-

Medlem

Böörk. Wii-skärmdumparna såg ju ut som en påse skit. Börjar nästan tro på rapporterna om konsolens klena prestanda. Hoppas det bara är vinkeln eller nåt.

Nåväl, såvida inte mjältbrand är en del av standardpaketet, kommer jag att köpa den ändå.


signatur

Aj, dina ögon!

Redaktör

Glömde nämna det, men de nya bilderna är från PS3 och Xbox 360.


signatur
Medlem

Det här är givet köp för mig... älskar cod2 på 360´n... tröttnar nog aldrig på WWII spel... konstigt nog..


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Skillnad mellan Wii versionen och 360 versionen
Av cod3 är stor speciellt grafiskt och effekt mässigt.

Varför dem hoppade över Cod 3 på pc:n?
Ja Cod4 håller på att utvecklas av orginal skaparna
av Cod dvs. Infinity Ward medans Treyarch står för
Cod3 till consolen så som GrayMatter stog för
United Offensive.

Medlem

grafiskt så ser det inte alls imponerande ut imo, gubbarna ser helt inklippta ut, å miljöerna.. njäe, konsolskit säger jag

Inaktiv

Haha påse skit den va bra!


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

verkligen inte snyggt...

Medlem

Ser inte ut som någon next-gen grafik imo. tycker det mer ser ut som samma grafikmotor som cod 2


signatur

Spelar på: PC, PS3, PS4
PSN ID: dedday

Medlem
Skrivet av noaxark:

Böörk. Wii-skärmdumparna såg ju ut som en påse skit. Börjar nästan tro på rapporterna om konsolens klena prestanda. Hoppas det bara är vinkeln eller nåt.

Konsolens prestanda ÄR klen. Så enkelt är det bara. Den kan säkert prestera bättre än sådär däremot, men knappast mycket.

Ont: Grafiken var ju knappast snygg varken i PS3- eller 360-versionen. Urk. Och eftersom jag avskydde tvåan och de flesta WW2-FPS allmänt sett blir detta definitivt något att skippa. Även till Wii.

Medlem

Alla ni som inte har 360 och är avundsjuka för cod3 inte kommer till pc, kan sluta basha spelets grafik. Skulle det vara screenshots från pc så skulle ni tycka att det var grymt snyggt... så sluta löjla er... ni beter er som småbarn...LOL


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Eeeh, nej, det är verkligen inte snyggt. Inte på något sätt, förutsatt att man inte jämför med spel från 2004. I den här bilden ser jag: otroligt dålig och orealistisk ljussättning, ser ut som som spelen såg ut i början av 2000-talet. Väggtexturer som är helt otroligt lågupplösta, marktexturer som är ännu mer lågupplösta och ser ut som om de kunnat platsa i Half-Life 1. Titta på skarven mellan väggen och marken till vänster. Snyggt? Ja, verkligen.

Elden, som jämtad från en lågbudgettitel. Modellerna, ganska många polygoner men återigen - värdelösa texturer. Och dålig bumpmapping. Det ser platt ut. Ansiktet ser ut som en lerfigur. Det enda jag kan se hyfsad bumpmapping på är pelarna, men texturerna är återigen så lågupplösta så resultatet bara blir skit.

Call of Duty 1 - nästan lika snyggt
Call of Duty 2 - snyggare, men inte supersnyggt

Call of Duty 3 - otroligt fult. Vafan håller de på med?

Edit: och varför är jag så upphetsad när jag ändå inte bryr mig fem öre om spelet oavsett grafik?

Medlem

Men herre gud också som nämnt ovan det kommer
vara STOR skillnad mellan Wii och 360 versionen fatta!?

Sen att Cod 3 inte är improviserat att se lika dant
ut som Crysis är väl en sak men att det liknar Cod2
en annan och?

Cod 4 utvecklas av IW och kommer troligen 2007 till
PC i modern combat format så har alla fått sitt.

Medlem

NEEEEEJ , kommer itne 3an till PC ?? f*n va lame! /cry

Medlem

Nop Cod 3 kommer inte till PC men det gör ju
Cod 4 2007 iaf så.

Men tills dess finns ju mega titlar som;

Medal of Honor : Airborne
Brothers in Arms : Hell's Highway

Medlem

Wii bilden påminer om en bana från Medal of Honor: Allied Assault. Han som spelar ser riktigt fjantig ut, vem sitter och spelar så?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Jag lirar fortfarande 1an och tycker de är lika kul som första gången jag körde. Jag och min bästa kompis sitter och lirar det så fort vi har tid.

2an tycker jag inte höll samma kvalite som 1an över multiplayer pga att det är för lätt! I 1an krävs det lite skills för att bli bland de bästa, 2an tyckte jag var jäkligt lätt, även de som aldrig spelat kunde ligga bland de 5 bästa på servern.

Förväntar mig inte mycket över 3an och 4an.

Är också rädd för att 1an ska dö ut pga de nya CoD som kommer. Fast de kan man ju aldrig veta förns den dagen kommer.


signatur

Stoppa inte fingrarna i elvispen! Det gör ont!

Medlem

Jag är ingen fanboy av någon speciell consol, jag gillar alla som verkar vara intressanta därför jag är en mångsidig person.

Jag tycker CoD 3 liknar "grafiskt" sett Cod 1 som i och för sig inte är alls dålig, men börjar kanske kännas lite "gammal" men so what, gameplay is the shit that matters most, right?.

Jag tycker dom iaf gör bra försök att spica upp detta gammla krigsäventyr, med tex soldat minispelet etc... klart ett plus. Den som lever får se vad det erbjuder med. Sedan är jag nästan säker på att Cod 4 kommer bli mer grafisk "imponerande" för de som väntar på det. Det krävs ju lite tid och pengar att bygga grafikmotorer iaf.... Så se bara Cod 3 som en bonus i spelsamlingen, en förlängning på den gammla eran. När sedan giganten kanske kommer tillbaka som Cod 1 ?

Tack för mig


signatur

Nämen!

1
Skriv svar