Medieval II: Total War-samtal

Robot
Medlem
Medieval II: Total War-samtal

Mer Medieval II godis åt folket! Längtan ökar och ökar för varje dag.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

Mer Medieval II godis åt folket! Längtan ökar och ökar för varje dag.

Så sant som det är sagt.

Kan knappt bärga mig, hoppas det där demot han pratar om kommer ut snart.

Börjar dock bli lite orolig över att spelet inte kommer kunna leva upp till mina förväntningar.

Medlem
Skrivet av FiringSquad:

Also, now you?ll be commanding units that are made up of individuals, not clones as they were in Rome: Total War and other RTS titles. Each troop can be made up of individual face and body types, have different shield patterns and heraldry and all the weapon and armor upgrades you make in the campaign game will be reflected in the real-time battle engine.

Fint, det där har jag väntat länge på


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Undrar vad det krävs att köra i 1600x med allt lull lull på, blir nog en ny rigg i höst också.(men en Ps3'a först)


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Undrar vad det krävs att köra i 1600x med allt lull lull på, blir nog en ny rigg i höst också.(men en Ps3'a först)

Behöver man köra t.ex AA när man använder så hög upplösning? JAg brukar antingen köra 1600x utan AA eller 1024 med 4xAA och tycker det ser typ likadant ut. Föredrar faktiskt det senare men det kanske är en vanesak.

Medlem

Men hur blir det för oss som bara vill vara field commanders och leda soldater i fält och låta andra ta hand om det politiska ränksmideriet?


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

1
Skriv svar