Molyneux sugen på att återuppliva gamla titlar

Robot
Molyneux sugen på att återuppliva gamla titlar
Bab
Medlem
Molyneux sugen på att återuppliva gamla titlar

Fy fan alltså... ett nytt Syndicate... Det är knappt så man vågar drömma om det ens.


signatur

-------
Du bär själv ansvaret för det du läser ovan.

Inaktiv

nej exakt, det var så grymt när det kom, o ingen online version tack!

Dungeon Keeper är så grymt, vore också kul med Theme Hospital 2

Medlem

Hmm, Populous?? *ryser..Älskade det när det kom..Var det till SEGA megadrive?? Kan väl inte bli bra nu??

Medlem

Ja! nytt syndicate.

Älskade att gå runt med övertalningsaparaten och få med sig hela städer i släptåg

Medlem

Syndicate är nog bland de roligaste spelen någonsin! Hoppas det blir till en uppföljare, men det måste göras rätt


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Nu dyker alla pc och amiga nostalgiker upp I'm there! Theme Hospital 2!!!!

Medlem

Dungeon keeper, ja tack!

Medlem

Låter mycket lovande, kul! Men Lionhead har väl inte gjort några misslyckade titlar? The Movies var helt underbart!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Lionhead är förtjänt mycket bättre respons för "The Movies", jag tycker det skulle ha blivit en storsäljare helt klart.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Jag har gnällt över att jag velat ha ett nytt Syndicate i flera år nu, hoppas de gör ett

Medlem

jag skulle gärna se "high octane" i en nyversion. populus har vi väl redan haft... black and white är väl i princip samma sak, fast mer avancerat. eller snackade han kanske exakt samma spel, fast i nyversion? i så fall är jag inte så jätteintresserad längre, för det blir sällan speciellt bra... tyvärr.


signatur
Medlem
Skrivet av Olivaw:

Hmm, Populous?? *ryser..Älskade det när det kom..Var det till SEGA megadrive?? Kan väl inte bli bra nu??

tsss...

Populous piskar rumpan med Black&White-serien, och gör det än idag.
Det spelkonceptet är VERKLIGEN värt att uppgradera till next gen.

(Är förövrigt 100% säker på att Populous kom till Amigan före Megadriven


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Tänk vad skönt det hade varit med ett Theme Hospital 2! Installerade ettan och spelade för bara nått halvår sen och det var ju fortfarande lika kul! Fast ett Dungeon Keeper 3 vore ju inte heller fel

/ LordDaimos

Medlem

SYNDICATE, blir våt i byxorna när jag tänker på det
Och för att inte tala om Dungeon Keeper.

Håller med om Theme Hospital 2 ge mig ett


signatur

Nämen!

Medlem

Heja syndicate! Men ingen onlineversion, kan aldrig bli bra.

Skägg.
10 Chambers

Var det Molyneux som låg bakom High Octane, det var ju guld. Syndicate likaså.


signatur
Inaktiv

Syndicate!
Dungeon Keeper!
AHHHHHH!

Medlem
Skrivet av Olivaw:

Hmm, Populous?? *ryser..Älskade det när det kom..Var det till SEGA megadrive?? Kan väl inte bli bra nu??

Populous till Amigan rockade! Älskar Rob Hubbards musik i introt.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av leper:

jag skulle gärna se "high octane" i en nyversion. populus har vi väl redan haft... black and white är väl i princip samma sak, fast mer avancerat. eller snackade han kanske exakt samma spel, fast i nyversion? i så fall är jag inte så jätteintresserad längre, för det blir sällan speciellt bra... tyvärr.

Den populous som släpptes var riktigt riktigt - urusel Jag vill se ett mer som originalet istället för det tramset dom släppte.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar