Command & Conquer visar upp sig

Robot
Medlem
Command & Conquer visar upp sig

uber sweet'a bilder!

Kan inte bärga mig :drool:


signatur
Medlem
Medlem

De har valt att bara visa upp 'Yellow zones' ett tag framöver, kan nog tänka mig att de blå och röda ser helt annorlunda ut.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

överanvändning av bloom.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Nää fyfan det ser ut som en uppsnyggad Generals med överdimensionerade soldater.
Hoppas iallafall att det går att zooma ut mer och att de skjuter på varann på längre avstånd än på bilderna.


signatur

yolo

Skrivet av Döbringer:

Nää fyfan det ser ut som en uppsnyggad Generals med överdimensionerade soldater.
Hoppas iallafall att det går att zooma ut mer och att de skjuter på varann på längre avstånd än på bilderna.

Pyttsan vissa blir aldrig nöjda:|


signatur
Medlem
Skrivet av Döbringer:

Nää fyfan det ser ut som en uppsnyggad Generals med överdimensionerade soldater.
Hoppas iallafall att det går att zooma ut mer och att de skjuter på varann på längre avstånd än på bilderna.

bilderna är inzoomade såklart. kolla filmerna som jag länka till för att se hur det ser ut när man spelar.

Medlem
Skrivet av Döbringer:

Nää fyfan det ser ut som en uppsnyggad Generals med överdimensionerade soldater.
Hoppas iallafall att det går att zooma ut mer och att de skjuter på varann på längre avstånd än på bilderna.

hehe jepp dessvärre, ser ruttet ut, en stridsvagn är lika stor som en volvo 360 =(, dom kommer aldrig få till det, satsa på supreme commander istället, där har enheterna rätt storlek! inget minikrig där inte, dessutom ser de jäkligt dåligt ut att trupperna bara står upp rakt upp och ner i stridens hetta och skjuter.. ingen tar skydd eller något. nej detta är nog inget att ha. dessvärre! Sunkiga texturer och förmycket bloom eller om de nu är hdr

Inaktiv
Skrivet av Döbringer:

Nää fyfan det ser ut som en uppsnyggad Generals med överdimensionerade soldater.
Hoppas iallafall att det går att zooma ut mer och att de skjuter på varann på längre avstånd än på bilderna.

Det är en upphottad Generals motor, eller rättare sagt "Battle of Middleearth 2". Men det är knappast en nyhet.;)

Command&Conquer Generals ->Battle Of Middleearth
-> Battle Of Middleearth2->
Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Det är handligen som är viktigast. Hade gärna varit 2d grafik för min del bara handligen är bra så är det lungt.


signatur

P180 | P5B DLX/WI | X6800@4Ghz | Corsair 6400C4 DDR2, 2048MB Raptor 74GB 150GB | M12 700W

Medlem

Ser ut som Generals? Haha knappast! Ser ut som Tiberian Sun i 3D med nya enheter typ.

Håller med att Supreme Commander ser bättre ut. Det här är "same shit" i ny förpackning bara.

Medlem
Skrivet av ArtMan:

Ser ut som Generals? Haha knappast! Ser ut som Tiberian Sun i 3D med nya enheter typ.

Håller med att Supreme Commander ser bättre ut. Det här är "same shit" i ny förpackning bara.

du har så rätt så!

edit: typiskt EA att göra slänga ur sig nått som är till 15% färdigt när deras konkurenter släpper någonting imponerande, se på bf2142.. quakewars var i görningen långt innan. Och SupremeCommander var på G låångt innan denna smörjan dök upp. dom exploitar sönder skiten och sen köper dom upp något annat varumärke, Ea kan fara och flyga, släpper nästan uteslutande skit som av någon jävla anledning säljer bra...

Medlem
Skrivet av ArtMan:

Ser ut som Generals? Haha knappast! Ser ut som Tiberian Sun i 3D med nya enheter typ.

Håller med att Supreme Commander ser bättre ut. Det här är "same shit" i ny förpackning bara.

Jag klagar inte på lite retrostil :), tycker om att de behållt mycket av de klassiska. Förhoppnings lägger de in lite intressanta och innovativa saker...

Var inte mycket för Generals får jag ta och säga, alltid tyckt om Tiberian serien mest av alla.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Ser riktigt bra ut, det kommer bli det med. Verkar bli perfekt blanding av nytt och gammalt. Älskar den musiken.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skrivet av b0bl00i:
Skrivet av ArtMan:

Ser ut som Generals? Haha knappast! Ser ut som Tiberian Sun i 3D med nya enheter typ.

Håller med att Supreme Commander ser bättre ut. Det här är "same shit" i ny förpackning bara.

du har så rätt så!

edit: typiskt EA att göra slänga ur sig nått som är till 15% färdigt när deras konkurenter släpper någonting imponerande, se på bf2142.. quakewars var i görningen långt innan. Och SupremeCommander var på G låångt innan denna smörjan dök upp. dom exploitar sönder skiten och sen köper dom upp något annat varumärke, Ea kan fara och flyga, släpper nästan uteslutande skit som av någon jävla anledning säljer bra...

Ja du har en poäng där. Jag sörjer fortfarande Westwood!


signatur
Medlem
Skrivet av ArtMan:

Ser ut som Generals? Haha knappast! Ser ut som Tiberian Sun i 3D med nya enheter typ.

Öhh ja det är väl för alla mechs. Not.
Generals-aktivt utseende menade jag, duh!


signatur

yolo

Skrivet av Döbringer:
Skrivet av ArtMan:

Ser ut som Generals? Haha knappast! Ser ut som Tiberian Sun i 3D med nya enheter typ.

Öhh ja det är väl för alla mechs. Not.
Generals-aktivt utseende menade jag, duh!

Ser inte ut som Generals alls man borde ju veta eftersom man moddade lite på de!


signatur
Medlem

Tycker faktiskt att det är väldigt likt TD om man tittar på färgsättning, design osv, TS hade ett mycket mörkare utseende än det här

Ja det är ganska likt Generals - vilket inte är så konstigt med tanke på att de båda använder SAGE och många enheter mm ser ganska lika ut.

Bara för att de är EA behöver inte betyda spelet blir kasst, hoppas bara inte de pungar ut 10 expansioner (Se BF, The Sims) till det - hellre en riktigt maffig en ala. TFT, BW (Har inte så stor koll på YR, ZH)...


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

1
Skriv svar