Betanycklar till BC2, dåligt

Medlem
Betanycklar till BC2, dåligt

Satt redo vid 20:55, refreshade, exakt kl. 21 (fröken ur på webben) refreshade jag och då fick jag något page error, sen refreshade jag igen och då stod det beta nycklarna slut... tiden från page error till att den kom upp var under 6 sekunder.

Snabbaste och sämsta "tävlingen" hittills om du frågar mig.

Tycker det kunde gjorts annorlunda och framför allt på ett bättre sätt.

Lackade ur som fan pga. detta... men grattis till er som under 5.5 sekunder han ta en beta nyckel.


signatur

"High life on low budget"

Inaktiv

kunde inte gå in på sidan alls kl.21
Håller verkligen med om att det kunde ha gjorts annorlunda.
Men anyway, grattis till er som har en uberlina och lyckades få tag på en beta key.
Kanske till och med va folk som tog en key men inte äger en ps3:a, vilket verkar så in i helvetes onödigt

Medlem

Samma här!
Hörru!, FZ
Om ni ska ha sådana här idiotiska utdelningar,
SE DÅ FAN TILL OCH HA EN TILLRÄCKLIGT BRA SERVER!!!
Det är ju korkat och ens försöka få en nyckel när sidan blev överbelastad pga det!

Medlem

orka whina , ni hade ju inte gråtit om ni fått en, jag surfade på sidan runt 21 utan större problem.

Snabb tävling, men men, grattis till dom som lyckades få key... Hoppas nu dom bara har en PS3a...


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Låter som ren och skär whine-post enligt mig. Jag ser hellre en sådan här tävling än "leta skatter" vilket betyder att man får sitta och f5:a hela dagarna på massa olika sektioner.
Dock tror jag att många av den yngre generationen inte ens såg att det var till PS3 utan läste bara "GRATIS BETANYCKLAR TILL BF:BC 2!" eller såg "Sälj betanyckel..." på näthinnan. Det är dock inte FZ's fel.
FZ fick reda på det relativt sent, dvs. nära till beta-starten. Det i sin tur förhindrade en längre tävling av slag "svara på x antal frågor och skriv 20 ord".
Synd att du inte fick någon OP, grattis till (förhoppningsvis) mestadelen av vinnarna.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av zauii89:

orka whina , ni hade ju inte gråtit om ni fått en, jag surfade på sidan runt 21 utan större problem.

vaddå whina?!?!
Det är ju förbannat orättvist att vissa kan uppdatera sidan och vissa inte PGA denna piss severn!

Medlem

Vore kanske bättre att ha lotteri..?

Medlem
Skrivet av totte1015:

Det är ju förbannat orättvist att vissa kan uppdatera sidan och vissa inte PGA denna piss severn!

Livet är inte rättvist.

Medlem
Skrivet av flyer232:

Men anyway, grattis till er som har en uberlina och lyckades få tag på en beta key.

Har inget med besökarens internet uppkoppling att göra så länge den är "medelsnabb".


signatur
Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av zauii89:

orka whina , ni hade ju inte gråtit om ni fått en, jag surfade på sidan runt 21 utan större problem.

vaddå whina?!?!
Det är ju förbannat orättvist att vissa kan uppdatera sidan och vissa inte PGA denna piss severn!

Ungefär lika rättvist som att vissa satt på jobbet vid den tiden? Ungefär lika rättvist som att någon var tvungen att köra sina ungar till träningen?

Det är ju bara en beta, nästan lite sorgligt att se.

Inaktiv
Skrivet av Massy:
Skrivet av flyer232:

Men anyway, grattis till er som har en uberlina och lyckades få tag på en beta key.

Har inget med besökarens internet uppkoppling att göra så länge den är "medelsnabb".

får be om ursäkt då, har inte så stor koll på sådant

Medlem
Skrivet av totte1015:

Det är ju förbannat orättvist att vissa kan uppdatera sidan och vissa inte PGA denna piss severn!

Som någon annan sa tidigare: Svårt att tro att du hade lipat om du fått en nyckel. Samt alla andra anledningar till att man inte kunde surfa under den angivna tiden, ex: jobb, familj, plugg, brand i källaren.
Hoppas du förstår poängen.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av zauii89:

orka whina , ni hade ju inte gråtit om ni fått en, jag surfade på sidan runt 21 utan större problem.

vaddå whina?!?!
Det är ju förbannat orättvist att vissa kan uppdatera sidan och vissa inte PGA denna piss severn!

Awww..

Blev du urättvist behandlad av en server
Stackars liten.

Livet kissade dig i ansiktet. Livet kommer kissa dig i ansiktet fler gånger.
Skärp dig, ta en grogg och gör något annat utanför datorn


signatur

Dryg och bitter.

Medlem

Losers whine about trying their best. Winners get the job done! -Sean Connery


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Man undrar iaf vad folk sysslar med på dagarna eftersom det rätt så ofta är mest aktivt på FZ på vardagar, typ mellan 9.00 till 16.00, sen när man kollar på vad som skrivits under dagen märker man en tydlig avmattning med skrivandet efter kl 4 / 5 på eftermiddan.

ha folk inget jobb / skola eller är det allmän lekstuga där vissa pluggar / jobbar,
på mitt jobb kan man iaf inte skriva på FZ hela dan.

Medlem

jag kom in 21:25 å då var alla nycklar borta.

så som jag uppfatade det så var nycklarna till ps3?

kan omöjligt ha varit 100 Ps3 ägare som tagit nycklarna på 25min

nu har pc, xbox, wii ägare varit å tagit. jävla noobcakes!


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av rolle90:

jag kom in 21:25 å då var alla nycklar borta.

så som jag uppfatade det så var nycklarna till ps3?

kan omöjligt ha varit 100 Ps3 ägare som tagit nycklarna på 25min

nu har pc, xbox, wii ägare varit å tagit. jävla noobcakes!

Medhåll. En lösning kanske vore att kolla vad användarna har för konsoler registrerade i sin profil?
Tävlingssytemet: "Ingen PS3? Hepp, då får han ingen nyckel"


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Jag har ju länkat till några sidor till us-betakeys och 1 sida till EU-betakeys.. De är dock slut ^^

Medlem

Detta är ett bevis på att moderaterna regerar.
Jävla Äckel!

Medlem

totte fortsätter leverera underhållning.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Detta är ett bevis på att moderaterna regerar.
Jävla Äckel!

Summerar upp den här tråden ganska bra. Herregud.

1
Skriv svar