Westernfilm - Red Dead Redemption

Robot
Medlem
Westernfilm - Red Dead Redemption

Aj satan vad bra detta kan bli...


signatur

NinjaSkitz.

Inaktiv

Mafia 2 och Red Dead Redemption....
Inga andra slår kvalitén i de spelen, och då snackar jag inget om grafik, utan det som gör ett bra spel ----> STORY !
det är precis vad de här 2 spelen har !

Medlem

Kommer älska detta mer än GTA Älska detta! Fasiken vad man längtar alltså!

Medlem

Hoppas att det släpps till pc i framtiden!

Medlem

filmen övertygade mig om och köpa det när det kommer.

PS. hoppas verkligen inte att det släpps på PC, någonsin!!


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Detta året blir ett bra spelår............................................ XBOX ftw!!!

Medlem

Det ser riktigt, riktigt bra ut! Det enda som bekymrar mig är att frameraten ser så dålig ut. Förhoppningsvis så är det fixat till spelet är släppt.

@Anders, varför bara Xbox för vinsten?

Inaktiv
Skrivet av Jozo:

Det ser riktigt, riktigt bra ut! Det enda som bekymrar mig är att frameraten ser så dålig ut. Förhoppningsvis så är det fixat till spelet är släppt.

@Anders, varför bara Xbox för vinsten?

Skulle precis säga detsamma. Frameraten såg ut som typ man satt på ett 56k modem och spelade Modern Warfare 2 men annars såg det riktigt grymt ut

Medlem

Ser väldigt väldigt lovande ut. Har varken X-Box eller PS3 men kommer mest troligt att köpa en, bara för att få spela det här.

Medlem

Efter att ha kollat på några gameplay videos på youtube så verkar det som att dom har auto aim i detta spel precis som i GTA4 vilket är bra eftersom man suger rätt hårt på att sikta på konsol

Medlem

shit äntligen ett riktigt bra western spel!open world mkt bra och verkar ju vara hur snyggt och bra gjort som helst bli att förboka det påengång nu!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Kan bli riktigt, *riktigt* bra!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Ja... man dräglar lite iaf. Det har potential att bli hur bra som helst. Jag älskade det där med stora landskap - rida mot solnedgången, skjuta några bufflar och käka grillat till kvällsmat, med burkbönor och en flaska whiskey till


signatur

yolo

Medlem

Det enda jag funderar över är att de aldrig nämner storleken på gameplay kartan. Sannolikheten finns att det bara e snack och att d inte e större än GTA IV mapp mässigt

Medlem

Fan Mafia 2 o Detta är ett klart köp för mina sinnen


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem
Skrivet av BeeJac:

Det enda jag funderar över är att de aldrig nämner storleken på gameplay kartan. Sannolikheten finns att det bara e snack och att d inte e större än GTA IV mapp mässigt

Enligt Filmen är låter det större och ser större ut än GTA IV, antar o hoppas att det är de också.


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Inaktiv
Skrivet av Gottn:
Skrivet av BeeJac:

Det enda jag funderar över är att de aldrig nämner storleken på gameplay kartan. Sannolikheten finns att det bara e snack och att d inte e större än GTA IV mapp mässigt

Enligt Filmen är låter det större och ser större ut än GTA IV, antar o hoppas att det är de också.

Eftersom man för det mesta förflyttar sig till fots eller häst så kommer banan förmodligen kännas större än den i GTA IV, även om den till ytan är mindre eller samma.

Medlem
Skrivet av -=anders=-:

Detta året blir ett bra spelår............................................ XBOX ftw!!!

Lurad budgetlirare.

Medlem

Aldrig varit imponerad av ett Västern spel innan, men detta SKA jag spela.

Medlem

Ser kul ut.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Inaktiv

Ser grymt ut!

Dock så undrar jag när spelet släpps, för vid GameTrailers.com så står det den 27 April...

Fifan vad välgjort det verkar med alla djuren o allt


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Fyfan, 2 stycken "playground" spel med otroligt höga förväntningar kommer till sommaren, detta spelåret blir bara bättre och bättre


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Köper sällan spel till konsol på release men detta är väldigt, väldigt lockande...

och angående release-date frågan. Står ju 18 May i slutet av trailern, så jag tror det är vad som gäller för nu.

Inaktiv

Ser grymt bra ut. Lite trist med konsollfjäsket bara. Lär väl komma till PC under hösten 2010 :/


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Inaktiv

Kommer säkert på PC också. Rockstar kör med samma knep. Jag tvivlar på att de skulle avstå från en massor pengar, speciellt då motorn(för det är väl ändå samma motor som GTA4 använder?) redan är fixad och optimerad till PC.

Medlem
Skrivet av Sleep:

Hoppas att det släpps till pc i framtiden!

+1


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem
Skrivet av aspunk:

Kommer säkert på PC också. Rockstar kör med samma knep. Jag tvivlar på att de skulle avstå från en massor pengar, speciellt då motorn(för det är väl ändå samma motor som GTA4 använder?) redan är fixad och optimerad till PC.

Jag hoppas också på PC, men jag tänkte tillägga att det inte är GTA4-motorn. Rockstar köpte Red Dead utvecklaren i ett sent skede och gjorde sedan ett Rockstar spel av det hela.
Det kommer vara väldigt likt GTA men det är *inte* vad jag kan förstå samma motor.

FAN va nice med ett bra västernspel!

Medlem

Ser jäkligt bra ut, det äktenskapet mellan historisk epok och open-world spel man drömt om!

Ge mig nu ett samurai spel i samma anda och jag kan dö lycklig.

12
Skriv svar