Gameplay från Kane & Lynch 2

Robot
Medlem
Gameplay från Kane & Lynch 2

Har inte spelat ettan, såg coolt ut. Detta ser lite coolt ut också, men hur är ettan, skräp? Btw; fint i början där när gubben går förbi Lynch och armen går igenom kavajen.

Medlem

Ser riktigt bra ut det här.

Inaktiv

Asså Kane & Lynch har alltid haft den här "Coola känslan" men själva ettan var ganska stel, dock verkar dom ha blandat i några dl anti-stelnings medel här !

Kan bli riktigt bra

Medlem

Censurerade bröst is teh shit.

Medlem

Hoppas verkligen att de har fixat problemen som fanns i ettan. Om de har gjort det så kan detta bli riktigt bra.

Hoppas, hoppas verkligen på detta spel. Konceptet är så jävla bra.

Medlem

Jupp, den här lägger sig högt upp på vill ha-listan!

Medlem

Köpte ettan för 39kr på Åhlens rea vilket klipp Tycker spelet är underbart, det har ju sina brister men om man bortser från det är det trevligt! Så 2:an får man väl fixa

Medlem

Varför tänker jag på Peter Stormare i PrisonBreak??

Medlem

Ah kane and lynch, har saknat er! Ettan var ett riktigt kul spel imho, sänktes ganska rejält av reviewskandalerna. Komme bli TOPPEN!

Medlem

Om de lyckas förverkliga grundidén som de tyvärr misslyckades med i originalet så blir detta riktigt bra! Denna trailer ser som sagt lovande ut och om de lyckas få en intressant handling inbäddad med bra leveldesign och bra Ai så kanske det kan gå hem.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av corporaln0ll:

Har inte spelat ettan, såg coolt ut. Detta ser lite coolt ut också, men hur är ettan, skräp? Btw; fint i början där när gubben går förbi Lynch och armen går igenom kavajen.

jag spelade halva ettan sen kraschade datorn, men det jag spelade var jäkligt coolt tyckte jag. ännu bättre att det finns ett co-op mode. hoppas dom toppar med 2 och att dom slänger med ett nice MP läge, nåntiong säger mig att de kommer satsa hårdare på co-op i 2 an.

Wow ser ju rätt coolt ut. Lynch verkar vara lika tokig som vanligt :):up:

Kane bara "wtf just happened" lol

Minns ni bankrånet i ettan Lynch bara flippar ut hahaha så mäktigt.


signatur
1
Skriv svar