Strid för FZ i Bad Company 2

Robot
Medlem
Strid för FZ i Bad Company 2

Klarar mig med tanke på att man måste betala resan till Stockholm själv, tycker det är lite dumt. Men det är min åsikt.

Oerhört korkat är det att vi får stå för resan som så många gånger annars. Varför inte bara kalla tävlingen för Stockholmsregionens DM istället för SM? Oerhört korkat. Tills ni lägger ut för resekostnader är den här typen av tävlingar helt meningslösa.

Medlem
Skrivet av dahlbäckkrome:

Oerhört korkat är det att vi får stå för resan som så många gånger annars. Varför inte bara kalla tävlingen för Stockholmsregionens DM istället för SM? Oerhört korkat. Tills ni lägger ut för resekostnader är den här typen av tävlingar helt meningslösa.

Finns säkerligen många som kommer vara med som bor i, eller närmare Stockholm. Skulle FZ själva stå för allas resor skulle det bli ganska dyrt.

Medlem

bc2 på konsoll? bläää

Medlem

Konsoll säger ju säg självt vart världen är påvägs.

Medlem

Jag hade gärna vart med, men för dyrt att åka dit från Borlänge för en dag

Medlem

Varför 360 för?! Mer än hälften av alla som äger BC2 har ju spelet på PC och den summan måste ju vara ännu högre här i Sverige.

Medlem
Medlem
Skrivet av nachoman:

bc2 på konsoll? bläää

Har som inget val när du möter folk med detta skit HELATIDEN på PC versionen..

http://www.youtube.com/watch?v=5HU3lyOLQ4k

Inte lönt att köra FPS på PC längre, det där var droppen för mig iaf..

Medlem
Skrivet av zauii89:

Konsoll säger ju säg självt vart världen är påvägs.

Jag tycker din stavning säger betydligt mer om var världen är på väg...

För övrigt tycker jag också det är synd att det ska tävlas på konsoll, men det är ingen mening att bråka om det.

Medlem
Skrivet av Excerion:
Skrivet av nachoman:

bc2 på konsoll? bläää

Har som inget val när du möter folk med detta skit HELATIDEN på PC versionen..

http://www.youtube.com/watch?v=5HU3lyOLQ4k

Inte lönt att köra FPS på PC längre, det där var droppen för mig iaf..

kör bara på en bra server t ex gotlands (BFG) så är det inga problem

fö fps på konsol är fail varför fattar inte EA det o.O

Skrivet av spark:
Skrivet av Excerion:
Skrivet av nachoman:

bc2 på konsoll? bläää

Har som inget val när du möter folk med detta skit HELATIDEN på PC versionen..

http://www.youtube.com/watch?v=5HU3lyOLQ4k

Inte lönt att köra FPS på PC längre, det där var droppen för mig iaf..

kör bara på en bra server t ex gotlands (BFG) så är det inga problem

fö fps på konsol är fail varför fattar inte EA det o.O

Du är snarare fail om du fortfarande inte fattat hur mycket pengar de tjänar tack vare dessa konsoller och dessutom så funkar det finfint. Gå och träna upp tummotoriken innan du klagar och lär dig spela på riktigt;)


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem
Skrivet av spark:
Skrivet av Excerion:
Skrivet av nachoman:

bc2 på konsoll? bläää

Har som inget val när du möter folk med detta skit HELATIDEN på PC versionen..

http://www.youtube.com/watch?v=5HU3lyOLQ4k

Inte lönt att köra FPS på PC längre, det där var droppen för mig iaf..

kör bara på en bra server t ex gotlands (BFG) så är det inga problem

fö fps på konsol är fail varför fattar inte EA det o.O

Snarare fail på folk som inte klarar av att spela FPS med en handkontroll.

Suck....

Medlem
Skrivet av MrMadMan:
Skrivet av zauii89:

Konsoll säger ju säg självt vart världen är påvägs.

Jag tycker din stavning säger betydligt mer om var världen är på väg...

För övrigt tycker jag också det är synd att det ska tävlas på konsoll, men det är ingen mening att bråka om det.

Ja, det var ju verkligen nödvändigt att påpeka hans stavning. Det får en att ta vad du säger på allvar. Varför kan du inte skriva normala kommentarer istället för att jävlas med andra? Ska det vara så svårt...

Medlem
Skrivet av Excerion:
Skrivet av nachoman:

bc2 på konsoll? bläää

Har som inget val när du möter folk med detta skit HELATIDEN på PC versionen..

http://www.youtube.com/watch?v=5HU3lyOLQ4k

Inte lönt att köra FPS på PC längre, det där var droppen för mig iaf..

Ja det e för djävlit när folk fuskar, men det e ju bara å inse att dom e så fucking dåliga så dom måste ta till fusk, men såna här spel ska spelas på PC endå. å jag har inte träffat på några fuskare på dom servrar jag e på, men men man vet ju aldrig.

Medlem
Skrivet av The flying Meatball:
Skrivet av spark:
Skrivet av Excerion:
Skrivet av nachoman:

bc2 på konsoll? bläää

Har som inget val när du möter folk med detta skit HELATIDEN på PC versionen..

http://www.youtube.com/watch?v=5HU3lyOLQ4k

Inte lönt att köra FPS på PC längre, det där var droppen för mig iaf..

kör bara på en bra server t ex gotlands (BFG) så är det inga problem

fö fps på konsol är fail varför fattar inte EA det o.O

Du är snarare fail om du fortfarande inte fattat hur mycket pengar de tjänar tack vare dessa konsoller och dessutom så funkar det finfint. Gå och träna upp tummotoriken innan du klagar och lär dig spela på riktigt;)

Vi kan spela Unreal Tournament 3 mot varandra du kör med en Xbox kontroll så kör jag med tangentbord och mus lyckas du ta mig då så tror jag på det du säger annars så borde du vara tyst.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Varför 360 för?! Mer än hälften av alla som äger BC2 har ju spelet på PC och den summan måste ju vara ännu högre här i Sverige.

inte enligt vgchartz, då är det 2,67 milj för båda konsollerna och 0.31 milj för pc

Medlem

hahahahahahahahahahaha

Medlem
Skrivet av Toomsie:
Skrivet av MrMadMan:
Skrivet av zauii89:

Konsoll säger ju säg självt vart världen är påvägs.

Jag tycker din stavning säger betydligt mer om var världen är på väg...

För övrigt tycker jag också det är synd att det ska tävlas på konsoll, men det är ingen mening att bråka om det.

Ja, det var ju verkligen nödvändigt att påpeka hans stavning. Det får en att ta vad du säger på allvar. Varför kan du inte skriva normala kommentarer istället för att jävlas med andra? Ska det vara så svårt...

Tanken var aldrig att någon skulle ta mig på allvar. Isf har man missuppfattat mig. Det finns långt mycket allvarligare saker som ruinerar vår värld än att folk stavar dåligt: Konsumptionssamhället, människohandel, masscensur, konsollspel...

Ser du ironin? Jag menade inte att bara gnälla på hans stavning. Ville jag göra det skulle jag blivit knäpp för länge sedan. Jag kunde bara inte låta bli när det var som upplagt...

Visst. Jag gör mig rolig (tycker jag iaf, alla får ha sin egen åsikt om det) på någon annans bekostnad, det är lite taskigt, men rätt harmlöst om du frågar mig.

Om zauii89 tagit illa upp ber jag så mycket om ursäkt.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av The flying Meatball:
Skrivet av spark:
Skrivet av Excerion:
Skrivet av nachoman:

bc2 på konsoll? bläää

Har som inget val när du möter folk med detta skit HELATIDEN på PC versionen..

http://www.youtube.com/watch?v=5HU3lyOLQ4k

Inte lönt att köra FPS på PC längre, det där var droppen för mig iaf..

kör bara på en bra server t ex gotlands (BFG) så är det inga problem

fö fps på konsol är fail varför fattar inte EA det o.O

Du är snarare fail om du fortfarande inte fattat hur mycket pengar de tjänar tack vare dessa konsoller och dessutom så funkar det finfint. Gå och träna upp tummotoriken innan du klagar och lär dig spela på riktigt;)

Vi kan spela Unreal Tournament 3 mot varandra du kör med en Xbox kontroll så kör jag med tangentbord och mus lyckas du ta mig då så tror jag på det du säger annars så borde du vara tyst.

Självklart är det lättare med mus och tangentbord, men det är fullt möjligt att spela FPS på konsol, att påstå något annat är bara löjligt.

Medlem
Skrivet av NoName:
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av The flying Meatball:
Skrivet av spark:
Skrivet av Excerion:
Skrivet av nachoman:

bc2 på konsoll? bläää

Har som inget val när du möter folk med detta skit HELATIDEN på PC versionen..

http://www.youtube.com/watch?v=5HU3lyOLQ4k

Inte lönt att köra FPS på PC längre, det där var droppen för mig iaf..

kör bara på en bra server t ex gotlands (BFG) så är det inga problem

fö fps på konsol är fail varför fattar inte EA det o.O

Du är snarare fail om du fortfarande inte fattat hur mycket pengar de tjänar tack vare dessa konsoller och dessutom så funkar det finfint. Gå och träna upp tummotoriken innan du klagar och lär dig spela på riktigt;)

Vi kan spela Unreal Tournament 3 mot varandra du kör med en Xbox kontroll så kör jag med tangentbord och mus lyckas du ta mig då så tror jag på det du säger annars så borde du vara tyst.

Självklart är det lättare med mus och tangentbord, men det är fullt möjligt att spela FPS på konsol, att påstå något annat är bara löjligt.

Här håller jag med. Jag anser dock att tävlingar bör hållas på PC i den mån det går.

Det blir ungefär som om Champions League skulle spelas barfota. Det är fortfarande lika villkor osv, men alla presterar sämre och (kanske det viktigaste) skillnaden mot sämre spelare syns inte lika tydligt.

Medlem

"Vi ber dig att noga kolla upp att du verkligen kan delta den aktuella dagen - det vore förödande att tvingas sätta in redaktionsmedlemmar."

Jag vet inte varför, men det där lät ironiskt.

Medlem

anlednigen att det är på konsoll är välll för inte äns dice litar på sin egen nät kod i pc versione efter allt strul dom hade. eller så har det med att MS betalar för tävlingen nåt av dom är det nog iaf ^^

Medlem
Skrivet av Xstioph:

paralympics?

Hehehehe...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

skulle lätt satsa om det var för pc-lir

Medlem

Var då ett jävla whine över fps på konsoll... känns som det borde vara överstökat vid det här laget? Konsoller har visat gång på gång att det funkar utmärkt att spela nästan alla former av FPS och TPS spel med hand kontroll. Undantaget är väl då Quake och Unreal typen av FPS.

Så håll er till topic och snacka skit om motståndet istället. Hadde själv gärna deltagit men Stockholm är lite för långt att åka.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Funkar hur bra som helst att spela FPS på konsol, man vänjer sig

Medlem

Tycker det är fail att skriva fail på andras fails

Medlem

Nej tack, FZ.

12
Skriv svar