Bad Company 2-kartor förblir gratis

Robot
Medlem
Bad Company 2-kartor förblir gratis

Bra, banor och liknande ska vara gratis!
Saker som kostymer och SP-tillägg kan däremot kosta pengar...

Medlem
Inaktiv
Inaktiv

Mkt bra!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

EA kommer skjuta sig själva i foten med den här 10 dollars policyn tror jag.
Jag som har råd köper nya spelen när de kommer, kör på och säljer av och år en hyffsad avkastning till någon mindre lyckligt lottad som itne har råd att köpa helt nya spel, eller som helt enkelt inte har så bråttom att köpa när de kommer.

I och med att jag vet att jag blir av med mina spel för hyffsade priser, så vågar jag mig på att köpa nya spel, ibland spel som jag inte är säker på om jag egentligen borde köpa.
Det EA gör är att de tar bort att jag får pengar tillbaka på spelen, vilket i sin tur gör att jag kan köpa mindre spel, och i sin tur leder till att färre kan spela spelen eftersom mindre mängd spel säljs.
Vilket i slutändan innebär att EA får färre spelare, mindre pengar, sämre kvalitet.

De e vad ja tycker..

Medlem
Skrivet av Jozo:

Bra, banor och liknande ska vara gratis!
Saker som kostymer och SP-tillägg kan däremot kosta pengar...

Håller med.

Medlem
Medlem
Citat:

Vi vill inte ta betalt för våra banor, och vi insisterade till EA på att den här inställningen är avgörande för att hålla communityn nöjd och belåten

Tänk så naivt. Det gnälls på ganska friskt ändå tycker jag.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Det tycker vi om BFBC2 är ett fantastiskt spel, och mer banor som är gratis är alltid välkommet. Tackar och bockar Dice, keep up the good work!.

Ps. Hade inte sagt något emot om BF3 snart dock!


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

DICE har inte släppt några nya banor än bara låst upp spellägen till gammla banor som dessutom redan finns på skivan. Men jag hoppas att när dom släpper sitt första map pack att det kommer vara gratis

Medlem

härligt!gilalr inte att betala för nya bannor!så mycket bra detta!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

De släppte inte alls två nya banor. Det var bara ett alternativt gamemode till respektive bana (Laguna Presa med Rush mode och Arica Harbor med Conquest mode). Fruktansvärt ovärt, även om det inte kostat något. Speciellt när dom redan fanns tillagt i spelet från första början. Det var bara servrarna som behövde "aktivera" banorna under deras "release". Tanken är god, men det är sorgligt.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Bra, banor och liknande ska vara gratis!
Saker som kostymer och SP-tillägg kan däremot kosta pengar...

Kunde inte sagt det bättre själv.

Medlem
Skrivet av bladefinor:

De släppte inte alls två nya banor. Det var bara ett alternativt gamemode till respektive bana (Laguna Presa med Rush mode och Arica Harbor med Conquest mode). Fruktansvärt ovärt, även om det inte kostat något. Speciellt när dom redan fanns tillagt i spelet från första början. Det var bara servrarna som behövde "aktivera" banorna under deras "release". Tanken är god, men det är sorgligt.

Det släppte två ny banor på releasen i en patch. Laguna Alta och Nelson Bay var ej med från början. Om de låg på skivan vet jag ej men det tyder ju på att det kommer förbli gratis.

Medlem
Medlem

Braaaaaaaaaaaaaa!

Medlem

Kul att DICE kan sätta sig emot stora EA och deras nya 10-dollars idé. Ångrar inte en sekund att jag köpte spelet! Keep up the good work!

Medlem

Dice är BÄST! :D:heart:

Skrivet av Jelen:

April April?

Nej detta är en gammal nyhet från igår

Medlem

Det här är ju inte nödvändigtvis positivt. Hur ofta tänker de ge ut sina gratiskartor?
Jag hade ju personligen hellre betalat några dollar per karta om där kom en karta i veckan än ifall där kommer runt två gratiskartor i halvåret.

Medlem
Skrivet av intro18:
Skrivet av Jelen:

April April?

Nej detta är en gammal nyhet från igår

Inte på fz dock


signatur

woop woop

Medlem

Upplåsta spellägen till kartor som fanns med i release = inte nya kartor.

Men men, jag är väldigt tacksam ändå.

Inaktiv

DICE har fattat vinken.


signatur

War never changes.

Medlem

BRA DICE!! vissa vart skåpet ska stå!!!

Och vem av dessa två levererade bäst?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

De två kartorna i första Vip-kartpaketet var helt nya. Nelson bay i rush(fanns inte innan) och Laguna Alta i conquest(fanns heller inte innan)

Medlem

Mycket bra, DICE. Synd bara att inte spelet var någon höjdare då. Man förstår att de måste ta till såna här knep.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Inaktiv

Seriöst, med det patetiskt låga antalet kartor så är det faan ett krav att de ger ut nya kartor. Och nu pratar jag om NYA, inte bara ett nytt gamemode på en redan existerande.

123
Skriv svar