Ny rulle från Duke Nukem Forever

Robot
Medlem
Ny rulle från Duke Nukem Forever

segt


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

argh, ge mig!

Medlem

Awesome!!! Vill ha spelet!
Nå väl får väll nöja mej med Duke Numed 3D's HD Pack så länge. ^^


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Såg värdelöst ut.

Medlem

Ja det ser ju inte ut som ett grafiskt mästerverk men jag längtar likt förbannat.. Nån som är villig att sätta 50:- mot mig, jag tror att det kommer att dyka upp runt jul


signatur
Medlem

Vilket jävla junk...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

heehe måste köpa det när det släpps endast för allt tjafs/episkt lol som hänt under åren.

skadar ju inte om spelet då skulle vara spelbart också förståss

Medlem

Haha så jävla old school run and gun fun som det kan bli. Ta bort Duke och det blir ett meh-lir. Men satan, jag vill vara Hertigen..och det nu!

Medlem

Ja det skulle ju vara grymt om det väl dykte upp såg ju grymt ut förutom en sak... att det var en xbox 360 variant.

Tragiskt att ett sånt spel ska portas till gay konsoler.

Medlem

oh såg defintivt spelbart ut
Fan hoppas dem släpper det eller läcker ut det om dem inte kan släppa det...skulle va nice o lira på datorn.

Medlem

Imponerande... att spelet ser så pass ofärdigt ut efter 13 år av utveckling.

AW8
Medlem

Man såg allt att det var på konsol det spelades.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Såg ut som en blandning av Prey + Call Of Juarez + Worms...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Asså, det är helt sjukt att det kan se ut så där efter vad är det 13år som det utvecklats? Dom ligger verkligen efter i utvecklingen helt klart!

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Såg ut som en blandning av Prey + Call Of Juarez + Worms...

+1

Inaktiv

Jag vet inte om det är jag som blivit kräsen men jävlar vad kasst det såg ut att vara.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

Ljudet i filmen tycks vara fake.


signatur

//Schmoo

Medlem
Medlem

Vad hände med atmosfären från trailern 2001?


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Inaktiv

Men fan ge mig det hääär!

Det spelar ingen roll om kulsprutan låter som en trimmad vattenpistol

Medlem

I got faith in the duke! Jag ber en stilla bön varje natt för att detta ska släppas. Jag anser DN3D fortfarande som ett mästerverk som åldrats alldeles förträffligt!


signatur

Grim Fandango, bättre uppfinning än hjulet!

Medlem

Rullen är inte ny, utan en samling av äldre klipp. Sexigt värre, annars.

Känns som något man kan se passera utan att bry sig speciellt mycket.

Medlem

Oavsett hur värdelöst det skulle kunna va, så skulle jag ändå köpa det dag 1 om de till slut lyckades att släppa spelet.

Medlem

3d Realms har INTE gått i konkurs...?

Citat:

"... 3D Realms (3DR) has not closed and is not closing. ... Due to lack of funding, however, we are saddened to confirm that we let the Duke Nukem Forever (DNF) development team go on May 6,... While 3DR is a much smaller studio now, we will continue to operate as a company and continue to licence and co-create games based upon the Duke Nukem franchise. ... Take-Two’s proposal was unacceptable to 3DR for many reasons, including no upfront money, no guarantee minimum payment, and no guarantee to complete the DNF game. ...we viewed Take-Two as trying to acquire the Duke Nukem franchise in a “fire sale.” ...we believe Take-Two’s lawsuit is without merit and merely a bully tactic to obtain ownership of the Duke Nukem franchise. We will vigorously defend ourselves against this publisher."

Medlem

knappast en ny film, den är fan made vad jag läst, med tillagd musik och andra ljud effekter..

Medlem

Tycks ha sett den filmen eller delar av den för några månader sen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

meh


signatur

OMGWTFBBQHAXXXXXXXXX

123
Skriv svar