Nintendos release-planer för Q2

Robot
Medlem
Nintendos release-planer för Q2

Förr året så kändes det meningslöst att äga ett Wii, men i år så ser det ut att bli ett så där bra år som 2007 var

Galaxy 2, Metroid: other M och ett nytt Zelda!

Inaktiv
Skrivet av Jozo:

Förr året så kändes det meningslöst att äga ett Wii, men i år så ser det ut att bli ett så där bra år som 2007 var

Galaxy 2, Metroid: other M och ett nytt Zelda!

Glöm inte Monster Hunter Tri, The Last Story och om jag inte minns helt fel så skulle The Conduit 2 komma i år också (eller har jag fått det helt om bakfoten?) Ska bli ett intressant år i vilket fall som helst!

Medlem

Inget nytt 2D Castlevania på gång


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Inget spel i den listan som intresserar mig, men köpte Infinite Space till DS som släpptes för två veckor sedan, och det är riktigt bra

The Last Story och Xenoblade är även spelen som kommer få mig att köpa en Wii, om de nu överhuvudtaget kommer släppas i Europa.

Inaktiv

Galaxy 2, Monster Hunter Tri, Metriod Other M, och hoppas på Zelda iår. Några fler vettiga spel iår?

Har det gått nå rykten på Resident Evil 2 & 3 till Wii än? då dom fattas än så länge till Wii.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

mega man zero collection låter intressant till DS ^^

Inaktiv
Skrivet av Neatherblade:

Inget nytt 2D Castlevania på gång

Det släpptes en "ReBirth" av Castlevania till WiiWare... nu har jag inte spelat orginalet men det kanske är lite vad du letar efter?

[http://wiiware.nintendolife.com/games/wiiware/castlevania_the...]

Skrivet av Kazutoyo:

Inget spel i den listan som intresserar mig, men köpte Infinite Space till DS som släpptes för två veckor sedan, och det är riktigt bra

The Last Story och Xenoblade är även spelen som kommer få mig att köpa en Wii, om de nu överhuvudtaget kommer släppas i Europa.

Äger ingen DS men jag måste erkänna att Infinite Space ser riktigt sweet ut.
Jag vet inte med Xenoblade men The Last Story tror jag kommer släppas i Europa med tanke på att många andra (om inte alla?) av Mistwalker's spel har släppts här. Jag unnar mig nöjet att vara rejält taggad iallafall

PaZ
Medlem

Måste man ha snuskig fantasi för att misstolka denna titel? Hur är den tänkt att läsas ut?
"U-SING Girls Night (Mindscape) - June"

Skrivet av PaZ:

Måste man ha snuskig fantasi för att misstolka denna titel? Hur är den tänkt att läsas ut?
"U-SING Girls Night (Mindscape) - June"

Haha, tror inte det krävs så mycket fantasi för det.

Inaktiv

Zelda Collectors Edition skulle varit nice med.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

1
Skriv svar