Speltoppen mars 2010

Medlem
Speltoppen mars 2010

Föga förvånande att ett Battlefield-spel ligger på topp i Sverige...

Medlem

Jag köpte mitt BC2 till PC å det var det bästa jag har gjort på länge! detta spel e awesome på MP!

Jag älskar detta spel! Story lägget var okej, men man köper ju detta underbara spel för Mp!

Medlem

skönt o se ett PC-spel i topp iaf

Medlem

Bad Company 2 hör hemma där uppe, bästa spelet jag köpt på länge!


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Synd att spelet kraschar hela tiden, har gett upp på skiten.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

yay ett pc spel på topp Köpte med detta till PC och det är fan ett av de bästa spel köpen ever


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Inaktiv

Gillar toppen hårt. Men lite synd att Just Cause 2 verkar ha ramlat av.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Synd att spelet kraschar hela tiden, har gett upp på skiten.

Alla har vi väl olika sätt att se på "hela tiden", men för mig har det krashat kanske 1 gång på 20h gameplay, duger för mig


signatur

Retro.

Medlem

Om det inte vore för att det laggade av nån jävla anledning hade jag köpt det med.

Medlem

Grymt kul men craschar ut i skrivbordet lite väl ofta tkr ja.

Medlem
Skrivet av joelgbg:

Grymt kul men craschar ut i skrivbordet lite väl ofta tkr ja.

Aha, PC-versionen ligger på topp, det tycker vi om. Viva PC!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Gow 3 borde vara högre än FF13. PC och Ps3 regerar xD

Medlem
Skrivet av joelgbg:

Grymt kul men craschar ut i skrivbordet lite väl ofta tkr ja.

Jaså, händer inte mig.

Medlem

spelar det (bad company) på xbox 360, så för mig har det inte krashat än efter cirka 15 timmar eller så

Medlem

Grymt spel, dock finns det några irriterande buggar som jag hoppas kommer patchas bort framöver.

Medlem

Ganska kul att se att PS3 nästan alltid säljer mer än X360 spelen nu för tiden. Man kan ju inte heller direkt längre motivera det med att det finns många färre bra spel på PS3 och att man därmed blir "tvungen" att köpa fler sämre spel då det faktist kommit en hel del spel till PS3 på sistonde som iaf fått mig avundsjuk på alla som har en

Inaktiv
Skrivet av Sleep:
Skrivet av joelgbg:

Grymt kul men craschar ut i skrivbordet lite väl ofta tkr ja.

Jävla skit snack!!!!!

Hur korkade är en del människor? Bara för att spelet fungerar felfritt för en själv betyder det ju inte att det gör det för alla.

Inaktiv
Skrivet av Cane:

Ganska kul att se att PS3 nästan alltid säljer mer än X360 spelen nu för tiden. Man kan ju inte heller direkt längre motivera det med att det finns många färre bra spel på PS3 och att man därmed blir "tvungen" att köpa fler sämre spel då det faktist kommit en hel del spel till PS3 på sistonde som iaf fått mig avundsjuk på alla som har en

Jag sa säger det som jag sa tidigare. Det sålde bättre eftersom alla som bokade spelet på Playstation 3 fick en exklusiv beta för Playstation 3.

Medlem

Har mer än ett dygn i speltid, visst har det crashat någon gång, men varit med om betydligt värre, fixa en lite snabbare serverbrowser så går det från 4/5 till 5/5

Tycker spelet är konstigt. Hur kan man ha med skarpskyttar i spelet utan att man kan ligga ner på marken? Riktigt löjligt ju


signatur
Medlem

Ganska fint att se att PC versionen av BC2 har sålt bäst. Men att spelet toppar i Sverige var ingen överraskning.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Golvis:
Skrivet av KlosterKatten:

Synd att spelet kraschar hela tiden, har gett upp på skiten.

Alla har vi väl olika sätt att se på "hela tiden", men för mig har det krashat kanske 1 gång på 20h gameplay, duger för mig

Ingen crash för mig på ca 60h playtime. Dock så är server-browsern helt fuckad, tar typ 10min att hitta en server.


signatur

B lup

1
Skriv svar