Premiärtrailer från Dead Space 2

Robot
Medlem
Premiärtrailer från Dead Space 2

Stora förväntningar på detta då man älskade det första spelet.

Medlem

jag har klarat ut allt man kan på både pc och wii nu! ge mig tvåan!!

Medlem

Dead space är riktigt najs, ser fram emot tvåan.

Inaktiv

Festligt! 1:an var trevlig, så får väl hoppas på att 2:an också blir det.

Medlem

längtar redan,dead space var bättre än vad jag trodde!så bara se om 2:an lever upp till samma förhopningar


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Jag gillade 1:an skarpt, ett av de bättre i genren (om man breddar på den lite) på länge. Ska också bli intressant att se hur 2:an blir, dock är jag rädd att min dator inte kommer hänge med längre till...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av bjosarn:

Jag gillade 1:an skarpt, ett av de bättre i genren (om man breddar på den lite) på länge. Ska också bli intressant att se hur 2:an blir, dock är jag rädd att min dator inte kommer hänge med längre till...

Uppgradera inte för detta, i februari blev det klart att det inte blir någon pc-version.


signatur
Medlem

Det sägs också att spelet ska bli mer casual , mindre skrämmande med mera...

Ungefärlig quote från utvecklarna var,
"Vårat spel var alldeles för läskigt , alldeles för många vågade inte spela igenom det eller gav upp för tidigt"

Alltså är dem dumma i huvet eller, det är ju hela poängen med survival horror, det är ju den adrenalin kicken man vill ha, tänker då fan inte köpa något spel som känner sig som Mech Warrior i.

Medlem
Skrivet av zauii89:

Det sägs också att spelet ska bli mer casual , mindre skrämmande med mera...

Ungefärlig quote från utvecklarna var,
"Vårat spel var alldeles för läskigt , alldeles för många vågade inte spela igenom det eller gav upp för tidigt"

Alltså är dem dumma i huvet eller, det är ju hela poängen med survival horror, det är ju den adrenalin kicken man vill ha, tänker då fan inte köpa något spel som känner sig som Mech Warrior i.

Det låter oroväckande. Första spelet var en rejäl surprise hit för mig. Köpte det när jag hittade det för 200 kr, ett av de bästa spelen jag äger. Om jag nu bara kunde ta mig igenom sista halvan på svåraste svårighetsgraden för Platinum. Har inte orkat ...

Medlem
Skrivet av zauii89:

Det sägs också att spelet ska bli mer casual , mindre skrämmande med mera...

Ungefärlig quote från utvecklarna var,
"Vårat spel var alldeles för läskigt , alldeles för många vågade inte spela igenom det eller gav upp för tidigt"

Alltså är dem dumma i huvet eller, det är ju hela poängen med survival horror, det är ju den adrenalin kicken man vill ha, tänker då fan inte köpa något spel som känner sig som Mech Warrior i.

Enligt min erfarenhet så var det långt lättare att dö i Mech Warrior än i Dead Space
Hur som helst så är det illa att de minskar de läskiga delarna, ettan var på god väg men hade en hel del kvar innan det skulle bli läskigt. Något jag dock ser fram emot är bättre/smidigare kontroll och varierade fiender, kloner hör hemma i Star Wars och inte Dead Space

Medlem

kockrent konsollir


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Sound like revenge.

trailer till 1:an var bättre eller ja :S kommer ju alltid flera men i alla fall...


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

1
Skriv svar