Test Drive Unlimited 2 - ny film

Robot
Medlem
Test Drive Unlimited 2 - ny film

Ser bra men tomt ut. Ett bättre stöd för ratt än vad föregångaren hade skulle sitta fint.

Medlem

Yes, bättre stöd för G25. Men, fasiken vad dålig fysiken ser ut. Bilarna rör sig som om de vore flygande.

Nu blir jag skraj.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Ser fram emot de som, sataaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!

PS. o ni som klagar på detta spel köp Forza 3 eller någon av Simbins bilspel om ni vill ha ett bilspel med "fysik".

Medlem

De är ju ioff bara en tidigt film, man får hoppas.

Trailern kom i fredags föresten.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Trodde det var inledningen till Sims 4 först! ...Men detta ser la nice ut!

Medlem

Stela köregenskaper bilarna har. Som om det åkte på en bilbana och sladda runt lite i kurvan för att man gasade för mycket men håller sig ändå i samma spår, glider fram.

Medlem

Usch, det ser ut att vara fastsvetsade stötdämpare, ingen krängning eller höjdskiftning alls! Till och med föregångaren var (ett uns) bättre på den fronten.

Overdose: det är ju det, vi vill ju ha ett "bil-MMO" som har bra fysik.. det finns ju inte. Så synd när de klantar sig så här pass grovt.


signatur

MaxH: Web, Spel, Kärlek, Nöje, Projekt, IRC
"Din mamma är en Google-sökning."-the_maxx

KoP
Medlem

Skön trailer! Lyxiga bilar och hela kulturen kring det. Ser ut som att det kan toppa 1:an. Hoppas.

Medlem
Skrivet av b0ne:

Yes, bättre stöd för G25. Men, fasiken vad dålig fysiken ser ut. Bilarna rör sig som om de vore flygande.

Nu blir jag skraj.

Ungefär vad jag tänkte säga. Fysiken såg inte så lockande ut riktigt

Medlem

Det här är inte en bilsimulator, jösses, gnäll gnäll och ännu mer gnäll.

Medlem
Skrivet av MaxH:

Usch, det ser ut att vara fastsvetsade stötdämpare, ingen krängning eller höjdskiftning alls! Till och med föregångaren var (ett uns) bättre på den fronten.

Overdose: det är ju det, vi vill ju ha ett "bil-MMO" som har bra fysik.. det finns ju inte. Så synd när de klantar sig så här pass grovt.

jag förstår det, jag skulle oxo vilja det, men utvecklarna sa aldrig att de skulle göra en MMO bilsimulator.

I vilket fall som helst, stel bilfysik eller ej, jag ser fram emot detta

Medlem

The Sims: Car Adventures?

Nää skämt åsido, det såg förbannat stelt ut, men kan nog vara kul om dom fixade problemen som de hade i ettan, (styrningen och vägarna som hade för låg upplösning på sin collision mesh))


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Ni som tycker vi som vill ha mer realistisk styrning kanske inte tänker?
Det finns gott om arkadspel som innehåller dessa funktioner vi vill ha sedan flera år tebax.
Sist jag spelade Sega Rally så fanns där helt okej fysik för att vara ett spel inriktad på extrem arkadkänsla.
Colin Dirt som är arkad har också en hel del olika fysiska egenskaper på bilarna.

Jag är personligen inte ute efter SimBin eller Richard Burns Rally fysik. Utan gärna lite mer än man
finner i t.ex. Wipeout på fordonen.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av b0ne:

Yes, bättre stöd för G25. Men, fasiken vad dålig fysiken ser ut. Bilarna rör sig som om de vore flygande.

Nu blir jag skraj.

Skulle gärna se stöd för rev-mätaren i G27. Inte för att det är speciellt praktiskt, men det är småkul. ^^

Medlem

Test Drive Unlimited är det enda bilspel jag äger och Test Drive Unlimited 2 är det enda bilspel jag har planerat att köpa atm. Go figure.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Ser väldigt stelt ut, ingen fjädring?

Medlem

Mighty good lookin' game i must say, är inte lika orolig över dålig fysik denna gången, det såg bra mycket värre ut i denna trailern men det finns ingen chans att detta är ingame fysik, ser manuellt animerat ut som bara den.

Medlem

Ser stelt ut, för mycket fokusering på båtpartyn för att vara ett bilspel.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Jag kommer köpa detta till pc.

Medlem

Fysiken kan väl vara dålig fast än det inte är en simulator eller har jag fel? De kan väl göra så att bilarna rör sig lite verkligare, man behöver ju inte göra det svårare att köra för det? Men som sagt ett "simulator bil-mmo" hade inte suttit helt fel.

Medlem

värdelöst när inte bilarna kan gå sönder.


signatur

Retro.

Medlem

Alltså, om du tittar på TDU1 filmerna så rör sig bilarna lika stelt, beror på att det inte är ingame footage utan en rendrerad animation...

1
Skriv svar