Lost Planet 2 spränger sig in i filmarkivet

Robot
Lost Planet 2 spränger sig in i filmarkivet
Medlem
Lost Planet 2 spränger sig in i filmarkivet

Verkar mkt populärt på Liven då det finns matcher i otal antal.

Utanannonserat som ett multiplayer spektakel står jag nog över den här gången...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Finns singelplayer överhuvudtaget då?
Om så, är det bra?

Medlem

Singelplayer suger i och med att du HELA tiden blir påmind om att det egentligen är ett multiplayerspel
Jag är djupt besviken på spelet.

Du får först vänta några sekunder innan du kan köra igång när spelet startar (troligtvis för att vänta på alla spelare, även om du valt att spela själv).
Sen är en hel bana uppdelad i små zoner, och när du nått slutet på varje zon måste du åter igen vänta ca 10 sekunder innan spelet börjar ladda för nästa zon.
Och inte går det att spara mitt i en zon heller, utan du måste klara av hela banan innan du får chans att spara. Blev väldigt förvånad när jag trodde jag hade nått en checkpoin och loggade ut för natten, och dagen därpå upptäcker att jag måste spela om hela jäkla banan från start.

Jag spelar ytterst sällan med andra spelare, så detta spel var ett grovt misstag för min egen del att köpa
Vilket är synd då jag älskade ettan.

Eftersom det är så mycket fokus på multiplayer borde det stå med feta bokstäver på omslaget, många kommer tro att det är en SP-kampanj även om det står annat på baksidan.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar