Gratis-expansionen till Eve försenas

Robot
Gratis-expansionen till Eve försenas
Medlem
Gratis-expansionen till Eve försenas

Gör inget. Inte något intressant i denna expansionen.


signatur

Idono. That's me!

Medlem
Skrivet av Idono:

Gör inget. Inte något intressant i denna expansionen.

Okej, då vet vi det.

Inaktiv

Spelat alldeles för kort tid för att påverkas i större mån, ska försöka tjäna lite extra på marknaden....

Men om jag längtar - ja för böveln! Massa extra grejer att hålla reda på och drömma om O_o


signatur

Ja. Det stämmer. Jag raljerar ganska mycket.

Medlem

"Market seeding of planetary command centers" är helt enkelt processen där de släpper ut några utav föremålen som kallas "planetary command centers" för ett pris de anser är rimligt så att de etablerar ett resonabelt pris innan spelarna själva hinner börja producera föremålen.
Detta för att inte skapa inflation i marknaden och så att man inte ska behöva vänta ett år på att det ska finns tillräckligt många spelare som producerar dem själva för att du ska kunna få tag på föremålen

Medlem

Har spelet men det tar en evighet att sätta sig in i spelet vilket jag tycker är både dåligt och bra. Dåligt i det att man lätt kan tröttna och ge upp. Bra i det att när man väl har tagit sig riktigt in i det kan det vara väldigt givande:) Vi får se om jag kommer så långt.

Medlem

Riktigt bra spel, tröttnade dock när kollisionsmekaniken flippade ur och gjorde så att min Battlecruiser stod och guppade mot en vägg samtidigt som jag blev beskjuten. Ni kan ju gissa vad som hände. =/


signatur

Korvspad.

Skrivet av bMess:

Riktigt bra spel, tröttnade dock när kollisionsmekaniken flippade ur och gjorde så att min Battlecruiser stod och guppade mot en vägg samtidigt som jag blev beskjuten. Ni kan ju gissa vad som hände. =/

Antagligen "alle man till livbojarna"

Personligen vill jag ha ett rymdspel som känns levande. Jag menar hur realistiskt är det att ensam styra en stor kryssare utan någon besättning som man kan interagera med?


signatur
Medlem

Håller med Idono, inget intressant i denna expansion ändå så för mig gör det detsamma. Gör bara så att alla som kommer för att sätta upp sina baser som jag vill skjuta ner får komma lite senare. Yo-ho and a bottle of rum!

1
Skriv svar