Bildexplosion - Gears of War 3

Robot
Medlem
Bildexplosion - Gears of War 3

OMG!
Jag ser växter, och färgglada saker!!!
Tror spelet blir grymt, om man ser hur mycket det utvecklades från första till andra, så kan man bara hoppas att tredje blir ytterligare ett rejält steg i rätt riktning

Medlem

Men vafan, har de ersatt Carmine med någon tjej?

Medlem
Skrivet av Whimsical:

Men vafan, har de ersatt Carmine med någon tjej?

Nej, de3t får de inte, Carmine är tradition!
Vi måste ha med minst 1 noob som heter Carmine, som försöker imponera på tjejen/liknande och dör en plågsam död till följd av sin ovana/klumpighet. En död Carmine är ju tradition FFS!
Anya är spelbart ögongodis (förhoppningsvis).

Inaktiv
Skrivet av Whimsical:

Men vafan, har de ersatt Carmine med någon tjej?

Det där är com prataren Anya Stroud (spelbar) 4player coop, men jag är ganska så säker på att EN av de TVÅ bröderna Carmine som finns kvar kommer titt a fram och... *host host*


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:
Skrivet av Whimsical:

Men vafan, har de ersatt Carmine med någon tjej?

Det där är com prataren Anya Stroud (spelbar) 4player coop, men jag är ganska så säker på att EN av de TVÅ bröderna Carmine som finns kvar kommer titt a fram och... *host host*

Var det inte bara två carmines?

Ser ut som locust blir överkörd av en ny fiende.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Ser OK, fast jag gillade "tight places" som i 1:an...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag måste säga att bilderna är sjukt tråkiga, ruinstäder... dags att gå vidare till något nytt kanske? Och karaktärerna har blivit... fulare.

Medlem
Skrivet av Whimsical:

Men vafan, har de ersatt Carmine med någon tjej?

Den där tjejen är Anya Stroud.

Medlem

Ser fan bra ut! Älskar våldet och grymheten! Döda Locusts och så står det Lambent Locust ovanför dem, ser riktigt coola ut!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Hoppas miljöerna är mer dynamiska nu, Första Geras är ju brutalt stelt sett till miljöerna. 2an är bättre med bara rent kosmetiskt. Hoppas på förstörbara skydd på riktigt i detta. Sitter någon bakom en liten betongklump så borde ju en torquebow pil förstöra den ganska bra, eller en boomshot för den delen.

Samt Gears of War behöver desperat lite fler varierande vapen, speciellt till Horde läget som blir rätt tråkigt efter ett tag, sen ser jag gärna även fler vanliga gruntar som fiender istället för de brutalt tråkiga boomerna som bara tål hur mycket som helst och är ruggigt ointressanta att kriga mot. Är ju leapfroggandet med skydd som är det roliga.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Det börjar grönska ser jag ! det är ljuvligt i spelets historia

Medlem

Men har dom hittat en massa lancers från de tidigare krigen? Ser ju ut som det när det är vanliga bajonetter och inte motorsågar på ett flertal bilder.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Men har dom hittat en massa lancers från de tidigare krigen? Ser ju ut som det när det är vanliga bajonetter och inte motorsågar på ett flertal bilder.

Dem kanske fick slut på bensin för motorsågen.. xD

Inaktiv

Kommer bli riktigt bra detta spel! Jag längtar redan!

Medlem

Ser ut som Gears of War 2 (vilket i sig såg ut som Gears of War 1).

Medlem

Ja, jävligt skönt måste jag erkänna att få se lite färgglada saker

Så Anya joinar gruppen? Coolt

Medlem
Skrivet av kebbe:

Ser ut som Gears of War 2 (vilket i sig såg ut som Gears of War 1).

Kolla miljöerna så ser du väldigt stor skillnad, och jämför gameplay så är skillnaden större. Eller koppla datorn till TV'n ifall skärmen är för liten för att du ska se

Medlem

Vänta nu....säger ni att det ser annorlunda ut? Det ser ju exakt likadant ut, så när som på några gröna fläckar gräs här o där. Samma stil som vi sett i Gears 1, 2 och Unreal 3.

Förstår verkligen inte storheten med gears of war, det är ju inte ens kul? Ja, jag har spelat igenom båda spelen.

Och hur vet du att det är annorlunda gameplay? Spelet är ju inte släppt ännu. Jag har svårt att tro att de lägger till något annat än en ny typ av granat eller något.

Medlem
Skrivet av mr_jingles:

Vänta nu....säger ni att det ser annorlunda ut? Det ser ju exakt likadant ut, så när som på några gröna fläckar gräs här o där. Samma stil som vi sett i Gears 1, 2 och Unreal 3.

Förstår verkligen inte storheten med gears of war, det är ju inte ens kul? Ja, jag har spelat igenom båda spelen.

Och hur vet du att det är annorlunda gameplay? Spelet är ju inte släppt ännu. Jag har svårt att tro att de lägger till något annat än en ny typ av granat eller något.

Visst, spelet är skapat med samma motor (Unreal Engine) vilket gör att det ser ut somd e tidigare till viss del, samt att det utspelar sig i samma universum. Att de lägger till öppnare miljöer, grönsaker, mechs (?) och annat, för att inte tala om att de bytt design på såväl karaktärer som deras utrustning, släng in en ny karaktär etc. Det syns att det är ett "Gears", men alla som spelat spelen kan också se tydliga skillnader (iaf mellan de tidigare). Samma stil, men också en del nytt.

Visst, har du spelat ettan på PC kan jag hålla med, eller om du inte gillar genren/kontrollen. Första spelet hade sina klara brister (inet röra mörker) medan andra var riktigt kul (bortsett från buggigt multiplayer). Bevisligen måste ju spelet göra mycket "rät" då de flesta andra spel har kopierat ex. deras coversystem m.m.

Gears erbjuder blod, våld och "seriösa" strider, varierade vapen och varierade fiender. Storyn är också bra, om än något bristfällig, men den ska "synas" bättre i GEars 3, något som låter lovande. Enligt en rysk speltidning så skulle spelet ha med mechs/robotrustningar, att strida på marken istället för under jorden borde betyda nya vapen/miljöer. Mellan första och andra spelet var det väldigt stora skillnader i gameplay, jag tvivlar på att Epic stagnerat inför del 3.

Medlem

fyfan va old bilder, kom ut på loading för 3 dagar sedan.

Medlem
Skrivet av LoA.:

fyfan va old bilder, kom ut på loading för 3 dagar sedan.

Så jävla old kommentar, den läste jag på FZ för cirka 5 år sedan. Precis lika intressant då.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av mr_jingles:

Förstår verkligen inte storheten med gears of war, det är ju inte ens kul? Ja, jag har spelat igenom båda spelen.

Som tur är har vi olika smaker.:P


signatur

Det tar alltid längre tid än man tror, sa Kanin. Hur lång tid tror du att det tar? frågade Ru.

1
Skriv svar