Strejk fördröjer Bad Company 2 patch

Robot
Strejk fördröjer Bad Company 2 patch

Vad har transportarbetare i Rumänien med saken att göra?

#battlefield-bad-company-2, #electronic-arts, #dice


Medlem
Strejk fördröjer Bad Company 2 patch

Vadå, kan inte dom jobba hemifrån ?
Publicera patch på internet ?
Eller postas det usb minne till närmaste land med internet ?

Medlem

Detta fick man ju reda på förra veckan på det officiella forumet

Man lyckades komma till jobbet dagen efter, men patchen blev inte lyckad för tredje gången. Mikael Kalms är tillbaka från semestern och jobbar på det, är det senaste vi sett av Baza's twittrande.

Medlem

Heh, dem lovade - eller lovade... sa faktiskt att dem skulle släppa patchen för cirka tre veckor sedan, om inte mer. Och så kommer nyheten idag. Ajja, blir väl att vänta ytterligare ett par veckor innan man kan spela spelet igen.

Inaktiv

Det här tror jag inte på.

Medlem

Spelet har inte varit spelbart (PC) sedan release, tror inte att denna patchen kommer att fixa nått. Låt skiten dö i fred.


signatur

49% bastard, 51% son of a bitch.

Är det inte DICE som är utvecklarna? aja...

Ne, känns lite dumt att ljuga om nåt sånt...

DU har FEL inso, spelet är ju awesome. Sluta whina bara för att bc2 äger mw2

Medlem
Skrivet av zhrooms:
Skrivet av inso:

Spelet har inte varit spelbart (PC) sedan release, tror inte att denna patchen kommer att fixa nått. Låt skiten dö i fred.

Lol driver du, funkat perfekt för mig, högsta inställningar 100fps+, kör på 16 ping servrar Hardcore, senaste punkbuster uppdatering..

= Funkar PERFEKT

BFBC2 = 9/10 (1 avdrag pga noobvänligt spel)

Ja, för att det funkar för dig så är det inget problem för alla, kul för dig alltså.

Själv så kraschar det stup i kvarten sen launch, var inget problem i betan, polare har också samma problem, prövat med formatering osv.

Skitspel.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Ja, för att det funkar för dig så är det inget problem för alla, kul för dig alltså.

Själv så kraschar det stup i kvarten sen launch, var inget problem i betan, polare har också samma problem, prövat med formatering osv.

Skitspel.

Jo, för att det inte funkar för dig så är det problem för alla, tråkigt för oss alltså.

Själv så kraschar det aldrig sen första patchen, spelade aldrig betan, polare har inga problem heller och behöver inte pröva formatering osv.

Kanonspel.

Se hur det fungerar åt båda hållen? Det är trist att du har problem med spelet, men för de flesta av oss fungerar det helt felfritt. Det är inte det absolut bästa spelet någonsin, men det är helt klart en av de bästa multiplayershooters jag testat iaf.

Medlem

Spelade spelet en hel del, fast har tröttnat faktiskt. Ge oss nya kartor på PC också så kanske man orkar spela igen.

Medlem
Skrivet av Stephan:

Jo, för att det inte funkar för dig så är det problem för alla, tråkigt för oss alltså.

Själv så kraschar det aldrig sen första patchen, spelade aldrig betan, polare har inga problem heller och behöver inte pröva formatering osv.

Kanonspel.

Se hur det fungerar åt båda hållen? Det är trist att du har problem med spelet, men för de flesta av oss fungerar det helt felfritt. Det är inte det absolut bästa spelet någonsin, men det är helt klart en av de bästa multiplayershooters jag testat iaf.

jo, visst är det ett bra spel, men när man får tokfrysning av datorn allt emellan <1 min efter anslutning till server till >3h så känns det aaaaningens ostabilt. men du kanske har missat att det är en hel del flickor och pojkar som lider av dessa problem? själv kunde jag spela felfritt den första månaden, men sen utan att ha ändrat på någonting så började datorn helt plötsligt frysa sig. ja, visst kan det vara hårdvaran, men eftersom 100% av alla andra spel jag spelar inte gör detsamma och det bara är mp i bfbc2 som fryser datorn så ...

av dem som jag spelar ihop med så är det väl hälften som droppar av emellanåt för att komma in igen efter några minuter. det enda som känns bra med att patchen dröjer är att dice själva har stött på samma problem och inte fått löst det ännu. det betyder i varje fall att de letar efter buggarna och inte bara släpper en patch som inte fixar det viktigaste ...


signatur
Medlem

Underbart hur up-to-date fz håller sig. Som bladefinor sa så fick man reda på det här i förra veckan i det officiella forumet. Dessutom kunde de komma till jobbet dagen..

Medlem

Hejsan allihopa.
Att BFBC2 (som jag kallar B,B.C.2 / då jag anser att Battlefield är ett ord) Strulat framgår nog enbart ifall du a) är medveten om att det gör det. b) du alltså själv varit med om det eller polare råkat ut för det. c) är inbiten Forums läsare.

Med datorer är det så finurligt att du aldrig kan vara säker att ett spel fungerar, bara eller enbart för att din polares dator fungerar... i stor är varje dator unik med små skillnader i innehåll och program innehåll, vilket skapar strul med kompatibilitet gällande program och spel.

Jag har själv gjort det mesta som de flesta gjort och rådbråkat min och andras kunskaper för att få spelet att fungera och jag kan säga att en ominstallation av själva spelet knappast gör någon skillnad men aldrig kan vara fel då man aldrig VET vad som felas.
Här nedan följer vissa råd och saker jag själv provat på och som visat sig fundera gällande detta och andra spel !

> Drivrutiner! ett måste vad som du än gör, kolla att du har
den senaste "fungerande" Versionen !
( OBS måste inte alltid innebära senaste versionen.)
> Patcha!upp spelet, viktigt för att de "hittar oftast felen"
efter ett par veckor, (uuhm, host host)
(Med Steam sköts det automatiskt)
> Router! OBS viktigt! kolla ifall denna släpper igenom eller
lämnar undantag för spelet !
(detta fel har jag haft sedan starten och inte vetat om
problemet (såg en liten notis om det i Forumet, vilket
räddade min dator och min sinnesfrid;
annars hade datorn farit ut genom fönstret!))

Hur ni än gör och om ni spelar framöver Lycka till : ) T.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av zhrooms:
Skrivet av inso:

Spelet har inte varit spelbart (PC) sedan release, tror inte att denna patchen kommer att fixa nått. Låt skiten dö i fred.

Lol driver du, funkat perfekt för mig, högsta inställningar 100fps+, kör på 16 ping servrar Hardcore, senaste punkbuster uppdatering..

= Funkar PERFEKT

BFBC2 = 9/10 (1 avdrag pga noobvänligt spel)

Ja, för att det funkar för dig så är det inget problem för alla, kul för dig alltså.

Själv så kraschar det stup i kvarten sen launch, var inget problem i betan, polare har också samma problem, prövat med formatering osv.

Skitspel.

Ja, så för att det inte funkar för dig så är det alltså problem för alla?

Haha du borde tänka lite innan du skriver.

Medlem

BC2 funkar utmärkt för mig också på min maskin? Lirat sen release utan några låsningar. Misstänker lokala hårdvaruproblem i vanlig ordning och inte dålig kod...

Inaktiv

Tror dom fick försena patchen när dom såg all nyttig input på Fz!

Själv så lirar jag på en rätt så dålig dator, funkar prima för mig. Bara det vanliga som stör sig, tar någon sekund för att spawna, osv, som ska fixas i denna efterlängtade patchen.

Medlem
Skrivet av Whip:
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av zhrooms:
Skrivet av inso:

Spelet har inte varit spelbart (PC) sedan release, tror inte att denna patchen kommer att fixa nått. Låt skiten dö i fred.

Lol driver du, funkat perfekt för mig, högsta inställningar 100fps+, kör på 16 ping servrar Hardcore, senaste punkbuster uppdatering..

= Funkar PERFEKT

BFBC2 = 9/10 (1 avdrag pga noobvänligt spel)

Ja, för att det funkar för dig så är det inget problem för alla, kul för dig alltså.

Själv så kraschar det stup i kvarten sen launch, var inget problem i betan, polare har också samma problem, prövat med formatering osv.

Skitspel.

Ja, så för att det inte funkar för dig så är det alltså problem för alla?

Haha du borde tänka lite innan du skriver.

Det är inte dom som det funkar för som behöver patcherna, ellerhur?

"haha"


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Inso driver du med oss eller? Spelet är ju skit bra, ett av det bästa på länge. Gå du till ditt gameboy istället....

Medlem

Umm..

Finns ju en hel del som inte funkar som det skall..
Men spelet är ju mer än spelbart för det.

Men jag ser fram emot knivfix, lagfix och viss balansering..

Medlem

Flytta QA till sverige för bövelen!


signatur

Meep!

Medlem

Snygg ursäkt.

Tror inte det är många som jobbar med BC2, nya projekt skymtas på horisonten.

Hit-reg'en är ett skämt.

Medlem

Att folk inte lär sig... DICE är värdelösa med att supporta sina spel, deras patcher blir ALLTID fördröjda, se bara på patch 1.50 för BF2, dröjde ett år!!!! Samma sak med patch 1.51 för 2142!! Nej, fy fan för BICE (haha....)


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

DICE är bra på att skapa spel som är roliga att spela rent innehållsmässigt. Däremot är de sämre på att skapa spel som fungerar som tänkt vid release, det kan ingen säga något om! Men trots alla krascher tycker jag fortfarande spelet är roligt och jag ser fram emot patchen.


signatur

What are you waitin' for... Christmas?

Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av zhrooms:
Skrivet av inso:

Spelet har inte varit spelbart (PC) sedan release, tror inte att denna patchen kommer att fixa nått. Låt skiten dö i fred.

Lol driver du, funkat perfekt för mig, högsta inställningar 100fps+, kör på 16 ping servrar Hardcore, senaste punkbuster uppdatering..

= Funkar PERFEKT

BFBC2 = 9/10 (1 avdrag pga noobvänligt spel)

Ja, för att det funkar för dig så är det inget problem för alla, kul för dig alltså.

Själv så kraschar det stup i kvarten sen launch, var inget problem i betan, polare har också samma problem, prövat med formatering osv.

Skitspel.

nubbs.


signatur
Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Whip:
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av zhrooms:
Skrivet av inso:

Spelet har inte varit spelbart (PC) sedan release, tror inte att denna patchen kommer att fixa nått. Låt skiten dö i fred.

Lol driver du, funkat perfekt för mig, högsta inställningar 100fps+, kör på 16 ping servrar Hardcore, senaste punkbuster uppdatering..

= Funkar PERFEKT

BFBC2 = 9/10 (1 avdrag pga noobvänligt spel)

Ja, för att det funkar för dig så är det inget problem för alla, kul för dig alltså.

Själv så kraschar det stup i kvarten sen launch, var inget problem i betan, polare har också samma problem, prövat med formatering osv.

Skitspel.

Ja, så för att det inte funkar för dig så är det alltså problem för alla?

Haha du borde tänka lite innan du skriver.

Det är inte dom som det funkar för som behöver patcherna, ellerhur?

"haha"

Mindre buggfixar? Balansändringar?

Medlem

orka gnälla patchen kommer när den kommer.

1
Skriv svar