Gameplay från Ninety-Nine Nights 2

Robot
Medlem
Gameplay från Ninety-Nine Nights 2

Hmm, ser inte så fasansfult roligt ut alls

Medlem

Tycker att det ser lite små intressant men kameran ser äcklig ut :S
Hoppas dock på att dom har kvar sin physic från vissa delar som t.ex. att använda stockar och stenar för att döda fiender.
Hoppas på att bossarna är bra gjorde och inte alldeles för mycket scriptande.

Japanerna är riktigt grymma på många saker, men det här spelet går inte att skilja från det mesta det har gjort. Stiliserade pojkar och flickor med gigantiska svärd, vingar och horder av fiender. Det är så fantasilöst att jag börjar dregla över mina gamla strumpor, och de är slitna och väldigt oattraktiva.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Spelade första spelet, och tyvärr kan Japanska utvecklare inte ett skit om manus.
Spelet kändes helt jävla ogenomtänkt även om själva fighterna var roliga.
Om de lärt sig skriva manus till uppföljaren får vi väl se, men jag antar att är man bara ute efter stora slag med mycket röj och inte bryr sig om en vettig handling i spelet så spelar det nog ingen roll

Herrejävlar vilken generisk karaktärsdesign. Jag satt och småskrattade genom hela filmen, den känns nästan som en parodi.

Medlem

Jag tyckte ettan va skoj, fast det här ser inte ut som det behållt mycket från det. Jag läste på en engelsk sida att det skulle finnas ett demo, inte hittat det dock.

Ti.
Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Herrejävlar vilken generisk karaktärsdesign. Jag satt och småskrattade genom hela filmen, den känns nästan som en parodi.

Finns väl en enorm mängd spel enligt samma "generiska" design "där borta". Det har ju nästan blivit en inhemsk (för Asien) marknadsnorm. Samtidigt som resten av världen, dvs. alla icke anime a'la Hideki Kamiya-alster-dyrkare (vi här på forumet?) hånar det.

Missförstå mig rätt: Jag skakade oxå på huvet men let's be fair; det är en stil, en konstform som vid det här laget är så svårt inarbetad att det är som "målsättningen".

Medlem

såg fruktansvärt tråkigt ut imo..

1
Skriv svar