Fadäs från Plan 7 - användarprofiler nu på väg tillbaka

Robot
Fadäs från Plan 7 - användarprofiler nu på väg tillbaka
Medlem
Fadäs från Plan 7 - användarprofiler nu på väg tillbaka

Jaha, det var det om hände med min fina text, undrade var den tog vägen. Aja, jag har skrivit en ny så det får va.


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Det har varit en annan märklig bugg med de senaste dagarna; när man har försökt att se kommentarer i bloggar har det kommit upp en skärmdump från just profilsidan där det står "felaktig id", där har du lite mer att leka med.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Haha att läsa detta bringade leende på mina läppar. Man kan inte annat än att förlåta er,i alla fall jag.
Dock är det inget jag själv märkt av.

Medlem

Inget man har märkt av. Dock kan man konstatera att ni tappat all kontakt med verkligheten och erat eget forum, men så är det väl på toppen ^^


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Skägg.
10 Chambers

Tappat hurdå?


signatur
Inaktiv

Nu är min tillbaka! Tack så mycket.

Jag trodde att ni tog bort min först!

Antikvitet
Skrivet av PurreSnurre:

Inget man har märkt av. Dock kan man konstatera att ni tappat all kontakt med verkligheten och erat eget forum, men så är det väl på toppen ^^

Jag håller koll på dig lika mycket fortfarande. Det är bara du som blivit sämre på att märka det. 8)


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Ah, så det var därför presentationen försvann. Då vet man!

Medlem
Skrivet av John:
Skrivet av PurreSnurre:

Inget man har märkt av. Dock kan man konstatera att ni tappat all kontakt med verkligheten och erat eget forum, men så är det väl på toppen ^^

Jag håller koll på dig lika mycket fortfarande. Det är bara du som blivit sämre på att märka det. 8)

hahaha okej då är allt i sin ordning! :D8)


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

1
Skriv svar