Rykte: Valve släpper Duke Nukem Forever?

Robot
Medlem
Rykte: Valve släpper Duke Nukem Forever?

spännande är ordet.

Medlem

Kan ju hålla med om att internet lär explodera om det är sant.

Medlem

Source 2 vore något

MFZ
Medlem

*gäsp* väck mig när det är släppt.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

MFC
Medlem

VAPORWARE!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Shit vad glad jag blir om det visar sig att det är Duke Nukem det handlar om.. minns så väl när man som yngre satt o lirade nukem 3d..

Medlem

DNF i Source 2? Sure, why not. Luktar dock fejk lång väg. "Försvann från sajten efter ett par minuter", jo tjena.

Medlem

wohoo håller hårt på en trädgårds simulator med "the duke" i huvudrollen xD

Medlem

Om det är sant får vi ju dessutom se vad Source 2 motorn går för.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem
Skrivet av MrStalker:

DNF i Source 2? Sure, why not. Luktar dock fejk lång väg. "Försvann från sajten efter ett par minuter", jo tjena.

eh, varför inte?

KLAD HEST!!!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Luktar fake. Har svårt att förstå hur snubben lyckats få fram en greve ur det svarta på bilden. Men men, som sagt - den som lever får se.

Medlem

61810 skulle lika gärna kunna vara dagarna det har gått sen dom annonserade DNF

Inaktiv

It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all outta gum.


signatur

War never changes.

Medlem

MIND = BLOWN!

Haha, fast det är ju summer vidya som kom med källan. Tror faktiskt att jag väntar ett par veckor innan jag börjar tro på det stenhårt då :>

Medlem

Kan ju inte annat än hoppas

Medlem
Skrivet av jlarss:

61810 skulle lika gärna kunna vara dagarna det har gått sen dom annonserade DNF

Ja


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Det skulle väl iaf. vara ett fall framåt för DNF.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Suit_pee:

Luktar fake. Har svårt att förstå hur snubben lyckats få fram en greve ur det svarta på bilden. Men men, som sagt - den som lever får se.

Tyckte jag också först, men om du ställer dig upp och kollar snett ner över skärmen så ser du konturer.

Medlem

Lägg tid på HL istället. Duke slutade bi intressant för 2 år sen :P. Lägg ner skiten.

Medlem

Finns ju ingen 3d Realms referens, svårt att tro att dem skulle ge upp licensen..

Medlem
Skrivet av Suit_pee:

Luktar fake. Har svårt att förstå hur snubben lyckats få fram en greve ur det svarta på bilden. Men men, som sagt - den som lever får se.

Count Nukem? Hertig menar du va?


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Om detta nu stämmer, så hoppas jag att de inte lägger ner mer tid på det än HL3.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Source 2 är det klart mest intressanta här.

Medlem

hahaha oooooooomg om det stämmer köp direkt! BAAAM

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Chemical:
Skrivet av Suit_pee:

Luktar fake. Har svårt att förstå hur snubben lyckats få fram en greve ur det svarta på bilden. Men men, som sagt - den som lever får se.

Tyckte jag också först, men om du ställer dig upp och kollar snett ner över skärmen så ser du konturer.

Det är en bild på Duke i det svarta, bara att mecka med kontrasterna i valfritt bildprog för att få fram. Frågan är dock om det inte är den bilden som är "manipulerad" eller om det är en äkta skärmdump från sajten.


signatur
Inaktiv

WOOOOOT!!!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

gäsp....duke nukem är död, låt det förbli så.

Medlem
Skrivet av spiken:
Skrivet av Chemical:
Skrivet av Suit_pee:

Luktar fake. Har svårt att förstå hur snubben lyckats få fram en greve ur det svarta på bilden. Men men, som sagt - den som lever får se.

Tyckte jag också först, men om du ställer dig upp och kollar snett ner över skärmen så ser du konturer.

Det är en bild på Duke i det svarta, bara att mecka med kontrasterna i valfritt bildprog för att få fram. Frågan är dock om det inte är den bilden som är "manipulerad" eller om det är en äkta skärmdump från sajten.

Jag provade i iPhoto med exponering och skugg-effekter och visst funkar det! Men som sagt bilden kan vara manipulerad...

Värkar ändå intressant med Source 2!


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem

Om Valve tänker släppa DNF så lär det väl skjutas upp några år till

Source 2 vore annars gött och då lär väl få se Ep3 i den.

Skriv svar