Udda prestationer

Robot
Udda prestationer

Prestationer i Xbox 360-spel kan vara enkla att klara, men för det mesta krävs en hel del spelande och det finns några som är riktigt udda. FZ guidar dig genom de prestationer ingen klarar och som du inte trodde fanns.

#half-life-2-episode-two, #valve, #left-4-dead-2, #dead-space, #ghostbusters-the-video-game, #fable-ii, #bejeweled-2, #fear, #wolfenstein, #red-dead-redemption, #rockstar-games, #grand-theft-auto-iv, #guitar-hero-ii, #guitar-hero-iii-legends-of-rock, #lips


Medlem
Udda prestationer

I Borderlands finns det en prestation som heter Sucker Born Every Minute. Den går ut på att man trycker på en knapp och så blir man 7500000$ fattigare


signatur

Kanelbulle

Medlem

Warning: mkdir() [function.mkdir]: Permission denied in /home/fz/admin/gecube/func_gallery_cache.php on line 538
Internt fel: Kunde inte skapa katalogen "/home/fz/www/cache/images/r". Kontakta support.

Medlem

Bilder ? Not so much .

Medlem
Skrivet av anomali:

Bilder ? Not so much .

+1


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

FZ-siten buggar bra mycket nu, och någon admin slänger upp nyheter utan att kontrollera vad som är fel?
Tsk tsk tsk.... :\


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Inaktiv

Jag ser bilder?

P.s Nu ser jag inga bilder alls på hemsidan. Inte änns på min profil. Men vem bryr sig? Texten som betyder!

Medlem

showerguy: men hur blir det med oss som bara tittar på bilder?

Medlem

Kan ni inte bara kalla det Achievements?


signatur

Xd

Medlem

Förbannat bra läsning! Igen.

Medlem

I Megaman 9 finns det en rätt knepig Challenge man kan ge sig på.

Mr. Perfect - Clear the game without getting damaged.

Det är inte många människor i världen som lyckats med denna

Inaktiv

Jag gjorde prestationen med tomten i Half life 2: Episod 2 förra veckan. Tog väldigt lång tid.

En grej i Half life 2: Episod 1 är också att du ska klara spelet med endast en kula. Gravitygun is your friend.

FML
Medlem
Skrivet av 6ybite:

Kan ni inte bara kalla det Achievements?

Håller med helt, efter halva läsning förstod jag att de va achievements skrivbenten talade om. Först trodde jag de handlade om easter eggs :S

Prestationer låter helt fel i mina öron.

Medlem

Hade dom nämnt inom parantes att det var på tal om "(s.k. achievements)" så hade väl ingen behövt överanvända varken hjärnmuskeln eller tiden till och gnälla.

Mina 2 ören.

Tomten som ska bäras ända fram och in i raketen är helt klart epic.

Medlem

Tack för en härlig läsning såhär dagen efter midsommar.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Mile high club i cod 4 är jävligt svår, Red dead rockstar är däremot aslätt, fick den efter min första kill.8)

Medlem

red dead rockstar fick jag första dagen jag spelade


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Achievmenten i Red Dead Redemption när man ska lägga en bunden kvinna framför tåget är ju roligare imo ^^

Medlem

Red Dead Rockstar fick jag under min första online-session.
Flaggor och Templars i Assassin's Creed 1 är de absolut tråkigaste achievements jag har tagit.

Medlem

Red Dead Rockstar har jag, fast till ps3 då istället.

Edit - ser att.. det inte var så ovanligt

Inaktiv

Mmmm... finns en "prestation" i Halo 2 som är kanska udda/svår också. Den heter "King of the Scarab" och går ut på att man mer eller mindre ska "glitcha" till sig en Banshee och flyga upp till en plattform i luften och ta ett vapen..

Medlem

I Left 4 Dead (ettan) finns en "prestation" (;)) som heter Nothing Special som går ut på att under en hel kampanj ska ingen i laget över huvud taget ens bli nuddad, krossad, spydd, strypt, etc. av en special infected. Det är fan det drygaste och bland det mest svåra jag försökt mig på. Alltid är det någon i laget som klantar sig, lagom drygt att bli riven av en boomer när man precis ska hoppa in i helikoptern.

Medlem

Har varit mycket problem med internetleverantörerna de senaste dagarna, inte gått att komma in på hotmail, fz krånglat osv... Så tror inte det är FZ som buggat de senaste dagarna utan internetleverantörerana

Medlem
Skrivet av Busfabriken:

I Borderlands finns det en prestation som heter Sucker Born Every Minute. Den går ut på att man trycker på en knapp och så blir man 7500000$ fattigare

Den måste jag prova. Efter att ha farmat Crawmerax är pengar inget problem

Medlem
Skrivet av zolidznake:
Skrivet av 6ybite:

Kan ni inte bara kalla det Achievements?

Håller med helt, efter halva läsning förstod jag att de va achievements skrivbenten talade om. Först trodde jag de handlade om easter eggs :S

Prestationer låter helt fel i mina öron.

Indeed. Översätt inte allt, annars kommer man snart läsa om Herr T från A-laget...

OK, kul info det här.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Kom igen nu, att prata om L4D2 på det här sättet och inte belysa varför den heter som den gör känns svagt.

Trädgårdstomten heter Gnome Chompski, som en anspelning på Noam Chomsky (googla honom så får ni se).

Antikvitet
Skrivet av Posuic:

Har varit mycket problem med internetleverantörerna de senaste dagarna, inte gått att komma in på hotmail, fz krånglat osv... Så tror inte det är FZ som buggat de senaste dagarna utan internetleverantörerana

Vi hade problem med ett stort strömavbrott som drabbade även vår datahall tillsammans med ca 70 000 hushåll) natten till midsommarafton. När avbrottet var avhjälpt ca sju timmar senare så startade våra servrar upp igen, men dessvärre var det några delar som inte konfigurerades rätt i startskedet och därför gick till exempel bildcachen sönder. Allt detta ska nu vara åtgärdat.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Trädgårdstomten var nästan klar när mina sparspel försvann.
Får vi en uppföljare på den här artikeln den var riktigt bra.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Kan ju inte påstå att red dead rockstar var särskiljt svår att få. Då jag fick den det första jag gjorde när jag spelade online ...

12
Skriv svar