Premiärtrailer från DJ Hero 2

Robot
Premiärtrailer från DJ Hero 2

Fingerfärdiga fixare fyller festen, flukta film!

#dj-hero-2


Inaktiv
Premiärtrailer från DJ Hero 2

Mehh.. känns som alla Hero spelen döende nu.

Medlem

Joo.. De flesta som spelade GH-spelen en gång i tiden har väl vid det här laget tagit sitt förnuft till fånga och gett sig ut i den riktiga musikvärlden

Medlem

Känns som att jag borde skaffa ny PC skärm med HDMI ingång, koppla upp PS3:an till den och DJ:a här.

Folk är verkligen för bittra alltså. Själv har jag inte kört DJ Hero så 2:an får bli min introduktion. Hoppas spelet är bra, älskar ju själv PSP spelet DJ Max Fever. Gameplayet skiljer sig ju... lagom mycket ( xD ) men det är musiken och inlevelsen jag är ute efter. *hoppas*


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Bättre att vänta och spara lite mer, och köpa ett bra USB mixerbord (plugga in i datorn), å börja mixa på riktigt.
Kostar inte så mycket om man redan har dator och ljud..

Ett tips om någon tycker detta låter vettigare,
Hercules DJ Console Rmx, kör själv på en sådan. Funkar grymt bra med VirtualDJ, Traktor och Deckadance.
Klart att det inte längre är ett spel, och att det kostar lite mer, men det är mer värt pengarna, spelet kommer du att tröttna på, men inte att DJ:a.

1
Skriv svar