Läcka: GoldenEye till Wii-rulle

Robot
Medlem
Läcka: GoldenEye till Wii-rulle

What the -----


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Hoppas det kommer till andra konsoler med

Medlem
Skrivet av Boomer:

What the -----

Du tog orden ur munnen från mig.

Edit: Såg nu att det var Daniel Craig istället för Brosnan, tänkte inte på det innan. Tycker det är riktigt j*vla fel med tanke på att.. Ja, var Daniel Craig med i Goldeneye? nej.

Medlem

Det ser bara så fel ut med Craig istället för Brosnan!

Men underbart i vilket fall som helst med en remake, bara inte Activision lägger sig i för mycket!

Inaktiv

Tycker att det är okej att dom gör remaken med Daniel Craig eftersom det lär ju ta ett tag innan det kommer en till bondfilm med tänka på att MGM ligger i skiten

Medlem

Det skulle vara grymt


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Sedärja, de lyckas göra en uppföljare som ser marginellt bättre ut än originalet. Classy Nintendo. Classy.

Är det bara jag som inte blir nostalgisk av Goldeneye? Spelet var ganska kasst på den tiden också, även fast det blev att man spelade det en del med alla polare. Trist att det inte kan göras ett vettigt Bond-spel. Finns ju någorlunda potential i filmerna trots allt.


signatur

+Werewolf-Legion+

Medlem
Skrivet av Zodiak666:

Sedärja, de lyckas göra en uppföljare som ser marginellt bättre ut än originalet. Classy Nintendo. Classy.

Är det bara jag som inte blir nostalgisk av Goldeneye? Spelet var ganska kasst på den tiden också, även fast det blev att man spelade det en del med alla polare. Trist att det inte kan göras ett vettigt Bond-spel. Finns ju någorlunda potential i filmerna trots allt.

Herregud, människa...

Medlem

Good old days... snacka om nostalgi.

Medlem

HNNNNNNNNNNNNNNNN NERDGASM

det är allt jag har att säga.

Medlem

Väldigt få karaktärer och helt fel Bond
Men vad hände med Rares re-make egentligen?
De hade ju också vissa rättigheter, och Nintendo skulle bara få släppa sitt Golden Eye om MS fick göra en remake. Hoppas på en release med allt innehåll och bra grafik till 360 från Rare/MS inom kort!
Annars får man väl köpa/hyra/låna ett Wii

Medlem

Helt fel Bond för Golden Eye...

Medlem

Jag F-ing älskade Goldeneye till N64. Kommer absolut köpa denna!!!


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Det skulle ha vart Brosnan istället för Craig.
Hoppas det blir bra ändå.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Zodiak666:

Sedärja, de lyckas göra en uppföljare som ser marginellt bättre ut än originalet. Classy Nintendo. Classy.

Det är inte bara marginell skillnad...


signatur

<3

1
Skriv svar